Gå til innhold

Venter navnløs sønn nr 2!

Anbefalte innlegg

Første mann var navnløs i 3 uker. Trodde navnet skulle kommer av seg selv når vi så han. Dette plaget meg mye de første ukene. Håper vi kan bli enige litt før denne gangen.. Eneste navnet samboer har sagt kan gå an av mine forslag er Oscar. Selv er han i kategori Ola, Lars, Ole, Mads.. Jeg liker navn som Oscar, Oliver, Lukas, Emil, William. Problemet er at jeg vil ikke at navnet skal være så poplært. Så som dere ser så blir jo dette feil.. hehe

Sønnen vår heter Anders Nikolai, vi bruker begge navnen til vanlig. Kan godt ha dobbeltnavn på nestemann også:) Noen som vil komme med noe forslag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143521348-venter-navnl%C3%B8s-s%C3%B8nn-nr-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lars Oscar var det første jeg tenkte også! (men jeg ville skrevet med K)

Nils Oskar

Jens Oskar

Oskar August

Anton Oskar

Oskar Martinus

Tor Oskar

Oskar Elias

Hva med disse?

Gustav, Ulrik, Helmer, Heine, Fredrik, Eirik, Sverre, Even, Evan, Vetle, Ørjan, Erlend, Yngvar, Torkild, Julius, Edvard, Olav, Olai, Olaus, Audun, Sivert, Håkon, Lyder, Viljar, Sigurd, Ådne, Karsten, Alfred, Ludvig, Knut, Johan, Vilhelm, Elias.

Er det noen av disse dere kan like? Gi tilbakemelding så kanskje jeg kommer med enda flere forslag til dobbeltnavn...

Her var det mange fine forslag:) Foreslo Oscar Emil (med lang iiii), men det ble for "fint" her på bygda!

Vi var vel innom Sigurd mener jeg å huske sist, også har samboer nevnt Ørjan. Syntes Trym kan gå an, også Vetle, Morten kan jeg også leve med. Mamma sytes Sjur og Vemud er så fint. Fredrik er helt ok.

Syntes dette er kjempe vaskelig, for har ingen favoritt å kjempe for selv. Har et fadderbarn som heter Mikael, syntes dette er veldig fint, men kan jo ikke bruke det. Isak er også ok.

Ble rotete dette.

Annonse

Til inspirasjon:

Lars Edvard

Lars Olander

Lars William

Lars Ulrik

Jens Edvard

Jens Ulrik

Jens Oliver

Ole William

Ole Jakob

Ole Henning

Oscar Tobias

Lukas Andreas

Jonas Oliver

Erlend Marius

Erlend Emil

Edvin Olander

Edvin Andrea

Didrik Olander

Didrik Martinus

Lykke til. Det er skikkelig vanskelig når man har så forskjellig navnesmak...

• 3 uker senere...

Anders Nikolai var utrolig fint! :-)

Liker navnesmaken til mannen din! Oscar, Ola, Lars, Ole, Mads er staute og flotte navn!!

Oliver, Lukas, Emil er fine, men veldig populære. William er ok.

Stemmer på: Oscar, Emil, Mads, Ole, Lars eller Ola!!

Hva med:

Anders Nikolai og Mads Emil (trykk på E)

Anders Nikolai og Lars Emil

Anders Nikolai og Lars Oscar

Fine navn alle tre!! :-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...