Gå til innhold

noen spørsmål ang SA!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei, jeg begynte å blø da jeg var 6 uker på vei, først var det bare brunlig utflod i 1 ukes tid, for så å ha opphold noen dager, å enda en kraftiger blødning 1 uke etter det igjen. nå har vi lyst å prøve på ny... hører mange sier eggløsningen kommer 2-4 uker etter sa. men regnes saen fra første blødningsdag?? altså fra den dagen jeg begynte å spotte brunlig?? var hus gyn for 2 uker siden som sa alt var ute. tok også ny hcg som viste 20, altså ganske lite... når kan jeg forvente el, å mens?

håper noen kan hjelpe :)

Fortsetter under...

hei:) Samme her, jeg mistet også 6 uker på vei, på UL sa jordmor at jeg ville få mens igjen etter 3-6 uker, og da er jo eggløsningen 2 uker før mens. Jeg kjøpte bare billige eggløsningstester (strimmeltester) på nettet, så tok jeg de annen hver dag fremtil den slo ut....så da kjørte vi på :) Venter nå i spenning om det gikk i boks denne gang ;)

Siden det er vanskelig å si når du kan forvent el. og mens, så ville jeg anbefalt deg å kjøpe debilligtestene :) Da vet du sikkert. Er jo kjipt å bomme totalt, for da må du jo vente så lenge til nestegang...

Lykke til :)

• 4 uker senere...

Hei, etter min første sa ble jeg gravid med én gang, fant ut at jeg var gravid rundt 6 uker etter sa. Etter andre sa fikk jeg mensen etter ca 5 uker. Jeg har nå hatt min tredje sa, for snart 4 uker siden. Har ikke fått mensen enda. Så det er nok veldig individuelt og varierer nok. Har lest et sted at det skal ta mellom 3 og 7 uker. Bare å smøre seg med tålmodighet, noe som er vanskelig for vår generasjon! :)

hei, takk for svar! en stund siden jeg skrev innlegget, men tenkte oppdatere, kan være andre som lurer på det samme.

jeg fikk mensen tilbake etter 7 uker å er nå inni 1 pp etter saen. håper det klaffer fort, å at vi slipper slite med en ny spire. neste gang skal det bare gå bra! hehe det har jeg bestemt! lykke til dere andre også i samme situasjon!

hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...