Gå til innhold

FLAUT MEN SAMTIDIG SKUMMELT:(

Anbefalte innlegg

nå blottlegger jeg meg heeelt og håper det er noen som kan ta det seriøst...

i det siste har jeg fått skikkelig mageknip i magen hver gang jeg har spist7drikker og det tar ikke lang tid før jeg må på do og gjøre nr 2:S

ei venninne sa til meg at babyen din er sikkert død :(

jeg har morkake som ligger i veien for det å kjenne spark og merker jeg er veldig redd etter den kommentaren..er i uke 18-19...

noen her som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143521256-flaut-men-samtidig-skummelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil jo gjette på at du har mindre plass i magen, og kanskje babyen\morkake presser på tarmer, eller noe.. Har aldri hørt at babyen da kan være død, det var da litt av en ting å si av en venninne.. Men jeg skjønner jo at du stresser og er bekymret, så da kandu jo ta en telefon til din jm. :)

Hvordan venninne er dette???!!! Veldig sykt å si noe slikt!

Babyen din er nok ikke død. Hadde jeg vært deg så hadde jeg kontaktet legen min for å få svar. Veldig dumt å gå rundt å bekymre seg for noe når man ikke vet hva det er.

Håper du får svar på hva dette er =)

Lykke til!

Først tar du kontakt med jordmor/lege og får komme og lytte på babyen.

SÅ kutter du ut venninna - herregud for en ting å si! Snakk om å være ondskapsfull og korttenkt. Har aldri hørt om noen som oppdager at babyen er død med å bli dårlig i magen!

Når man nærmer seg termin, kan løs mage være et tegn på at fødselen nærmer seg, men i ditt tilfelle er det nok helt sikkert andre grunner.

Masse lykke til!

Annonse

Hva har mat/drikke og måtte på do med dødt foster å gjøre?! For ei venninne du har, makan til oppskremmer!

I min uke 19-20 hadde jeg likt som deg, kontaktet jordmora, hun sa det høyst sansynelig var ungen som "koste" mot tarmene mine, altså at tarmene ble liggende i klem pga babyen, og det da fort kunne bli "løst" med hurtig avføring, da kroppen prøver å håndtere det på egen hånd. I slutten av uke 20 kjentes ting bedre.

Ring jordmora eller føden du, istedenfor å høre på hun venninna di.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...