snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 hmmm vel ikke som jeg hadde forventet i grunn men men.. for min jordmor sa jeg skullle på kk til sånn sjekk av forstervann osv, men siden de 7 dagers greiene ikke gjelder på kk ennå fikk jeg time 05.09 kl 09 til igangsettelse.. skal innrømme jeg er skuffet, og synest ikke dette er noe morro.. er "bare" 5 dager over. men synest de burde være flinkere å "passe" på de gravide. alt er jo ditt ansvar i grunn. for de lar jo bare dagene/ukene gå. så om du føler endring i bevegelser,ringer kk sier de hmm nei mulig de er en trøtt dag i magen i dag, ring i gjenn i morgen osv.. kan ikke si man føler de er særlig behjelpelige. men kommer du med rier tidligere i sv er de super hyggelige og sjekker alt!! og vel så de... var jo helt utstaket etter kontroll rundt uke 30 da jeg fikk rier, skikkelig vonde og måtte bare kjøre opp å si noe ikke stemte. klarte ikke stå i gangen så de hentet meg med rulle stol. hadde 2 leger og en jordmor minst oppi der for å se alt var på stell.. var litt opent osv men de var vanlig for 2 gangs... men nå... nei de er stooooor forskjell... men men.. max 7 dager til noe skjer da... (er 12 dagers regelen som teller på kk hvertfall)
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Å hjelpes for en nedtur.... Dritt kjedelig da, men får håpe at du kommer igang naturlig SNART da. Sjøl om det er max 7 dager igjen. Sende deg en sympati klem )
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 29. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2011 takk, jepp prøver virkelig se på den "lyse" siden nå... ligger meg og sover en ukes tid nå hehe mini skal i bhg i morgen, så blir nok en mega kjedelig dag grøss.... men men.... jeg er hvertfall ikke alene så skal ikke sutre for høyt ennå
miepia30 Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Huff så kjedelig, men nå kan nedtelling virkelig begynne da, Max 7 dager igjen! Min sjekk gikk supert, har 3 cm og det er modent og mykt som smør. Er bare 38 uker men jordmor og lege tror ikke vi sees til neste kontroll på fredag. Krysser fingre.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 29. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2011 så heldig du er nei aner jo ikke om de er hverken modent, opning eller noe.. men er innstilt på å gå en uke til i grunn nå lykke til spennende
Pogoled Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Godt vi har hverandre å søke trøst hos da frumamma.blogg.no, for min tur til kontroll ble jo like skuffende. Oppturen må jo være at blodtrykket mitt er mye bedre:) Skal tilbake på onsdag og siden det er 7 dager overtid på Bærum håper jeg at jeg får time til igangsetting før helgen!!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 29. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2011 så flott pogoled da er snart nurket ditt hær ja flott vi er flere men du verden så fint de blir når de små er kommet og da glemmer vi denne pokkers vente tiden var så tung
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå