Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Jeg vet så lite om dette, men lurer bare på om en trenger vekt for å lage til en røyk med hasj.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Det er kun for salg man trenger vekt.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Og hvorfor er dette noe du trenger å vite?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Så om en da har vekt som viser i gram, så er det kun for salg? Eller kan det være for å sjekke at en har fått det en ville ha? HI
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Fordi jeg fant en slik vekt her i huset..... HI
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Hva, er det noe som heter "hasjvekt"? Sikker på at det ikke er en kryddervekt eller noe annet uskyldig?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #7 Skrevet 29. august 2011 Sikker på at det er hasj, da? Kan jo være andre typer stoff, eller helt andre uskyldige ting?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #8 Skrevet 29. august 2011 Synes det er et helt relevant spørsmål jeg. Hvis jeg mistenkte at MITT barn røkte hasj, så var det en ting. Hvis jeg mistenkte samme håpefulle for å selge, så var det en annen og mer alvorlig sak. For å kunne konfrontere noen, er det greit å vite så mye som mulig om temaet, ellers blir man gjerne dupert og snakket rundt.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #9 Skrevet 29. august 2011 kan jo ha det selvom man ikke selger. fks hvis selger ikke har vekt så kan kjøper ha d med.. og kan jo hende man bruker vekten til andre ting enn hasj, fks til krydder osv. og nei, man bruker ikke vekt for å lage seg en joint.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #10 Skrevet 29. august 2011 Tja,det spørs jo på hvor viktig rett mengde er. I min ungdomstid var det ingen som kontrollerte dette etter kjøp.Var det viktig å sjekke selger så tittet man mens selger veide opp. Man kan såklart veie etter kjøp,men det er ikke nødvendig.Man har ikke reklamasjon på dop uansett
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #11 Skrevet 29. august 2011 Dersom man har eb gramvekt som blir brukt i forbindelse med hasj, vil det vel uansett si at man røyker litt mer en en blunt en gang i blant. Jeg røyka mye, dvs 3-4 ganger i uka da jeg var ung, men hadde aldri behov for en vekt. Hos oss var det de som kjøpte flere "tigre"(10grammere) av gangen eller de som solgte som hadde vekt. Vi som kjøpte max en 5er av gangen hadde aldr brukt for vekt. Når det er sagt så er det mye man kan bruke en gramvekt til da, trenger ikke være hasj, som nevnt over her; krydder, brev, gull osv.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #12 Skrevet 29. august 2011 Hasjvekt er kun for salg. Det måles opp når det blir solgt, på den måten vet både kjøper og selger at det er riktig oppmålt. Dette kommer fra en som er inne i "gamet".
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #13 Skrevet 29. august 2011 Nå er det jo ikke gitt hvem denne vekten skulle tilhøre, men uansett- om jeg hadde funnet en slik vekt i huset mitt, så hadde det ringt noen bjeller. Om det hadde vært snakk om salg av gull eller krydder hadde jeg nok med stor sansylighet visst om det, men hasj o.l er det jo ikke så sikkert at jeg hadde blitt informert om... Uansett om det er til oppveiing for salg eller for å sjekke om man har "fått det man har betalt for", så er jo ingen av delene greit!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #14 Skrevet 29. august 2011 Gramvekt er for "viderekommende" eller en som ønsker å gi et inntrykk av at han/hun er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå