Gå til innhold

Bekkensmerter som er kommet tilbake.

Anbefalte innlegg

Hadde kraftig bekkeløsning når jeg var gravid, dukka opp rundt uke 12/13. Smertene forsvant delvis etter fødsel, men har hele tiden slite med å gå lange turer, spesiellt på hardt underlag. Nå er det gått ett år og på fredag kom smartene tilbake, og det blir bare værre. Det sitter i bekkenet og stråler ned i beina. I dag klarte jeg nesten ikke bøye med inn i bilen for å få gutten inn og ut av sete. Og gutten er litt fornærma nå for han må opp i stående før jeg klarer å løfte han opp, bøyer jeg meg helt ned kommer jeg ikke opp igjen med han på armen. det gjør vondt når jeg ligger, sitter, eller står, og å reise meg fra sofaen er ille.

Er det normalt at smerten kommer tilbake? Og kommer den til å gå over av seg selv eller må jeg til lege for å få behandling?

Det passer så utrolig dårlig siden jeg for øyeblikke er arbeidssøker, da må jeg jobbe hvis jeg får en jobb, noe som ikke er lett når jeg ynker med så fort jeg skal bevege på meg.

Har og vært sykt trøtt i ett par uker nå, kunne ha sove rundt tror jeg. kan det ha en sammenheng?

Har tatt graviditets test på torsdag men den var negativ.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143521154-bekkensmerter-som-er-kommet-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...