ninairen Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Hei! Noen andre som kjeder seg her? Å føler at det ikke er noe å finne på? Å noen som har noen forslag? Driver litt å lager litt forskjellige kort, men føler jeg har lagd for mange Nesten ingen som har bursdag nå. Føler jeg har blitt den datanerd/tvslaven..hehe.. Så vil helst prøve å finne på noe annet.. Har litt problemer med bekkenet (tror jeg?) så klarer ikke å gå så veldig lange turer.. Vet ikke om det er så lurt å prøve å vaske/støvsuge så mye? Føler at hodet mitt er litt tomt for ideer til ting å finne på... Forslag tar imot med takk Er forresten uke 40 akkurat i dag
*Zena* Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Sløv idag jeg og....å lage kort hørtes ut som en koselig frititdssyssel ) Det skal jeg notere på "to-do"-lista mi ;o) Idag har jeg levert i barnehagen, sovet en time....tatt oppvasken...ordnet og redd opp senga til babyen, og tenkte nå å dra kjapt over med støvsugeren. Jeg klarer heller ikke å gå noe lengre turer, for får så mye kynnere da. Men litt rydding og fiksing i heimen skader jo ikke, satser heller på at det kan få fortgang i ting, hehe. Er 38 uker på vei. Prøver å ikke bruke altfor mye tid på pc og tv, får dårlig samvittighet av å bare slække. Setter meg noen små mål for dagen, og prøver å gjennomføre de. Håper det ikke blir for lenge å vente, for tiden går litt sakte...... Ellers tips til ting man kan gjøre: - bake diverse til å ha i frysern når det kommer folk på barselbesøk - rydde i gamle papirer / foto hvis du har noe liggende - rydde i klær og sende til fretex/uff eller legge ut på finn.no - være litt kreativ: male, lage kort, lage smykker....etc - søke inspirasjon i blader/nett til ting man kan endre i heimen for å friske opp litt - finnne nye og enkle middagsoppskrifter som passer å lage når hverdagen snart blir enda travlere - gå på cafè - fordype deg i en god bok - ha en "hjemme-spa dag" hvor du skjemmer bort deg selv med varmt bad/dusj, ansiktsmaske og skrupp, pleie føtter og legge neglelakk. Og kanskje en tur til frisøren ) - bestille massasje Tja, det var det jeg kom på i farten ;o)
Gloria ** Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Takk for mange gode tips Zena! Jeg har også hatt en litt 'kjedelig' og ikke visst helt hva å ta meg til. Men har noen ideer for de kommende dagene om det ikke skjer noe her snart. - Ta kontakt med venner jeg ikke har pratet med på lenge - Kose ekstra mye med 6åringen siden det snart er slutt på enebarnstiden (Jeg spurte ham om vi skulle lage noe og han ville ha luer til kosedyrene sine og jammen satt jeg meg ned og HEKLA (!!!) bittesmå luer. Mama-følelsen er til å ha å føle på, hehehe. tror ikke jeg har hekla på 15år!) - Finne på en pappa-gave og gjemme den et spennende sted i huset Jeg er forresten også i uke 40 i dag!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Ligger litt bak dere jeg da med 24 dager igjen til termin..... Men Jeg strikker en del Prøver å lese masse bøker nå når jeg har tid og armer ledig ;o) Oppdatere foto album Prøver å få sovet en dupp på formiddagen Finne på og lage middag..... det er skikkelig tiltak.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå