meg og mine <3 Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 At det kanskje er noe på gang her:) Hadde EL for en uke siden, en eller to dager etter EL hadde jeg kraftige stikkninger i siden, noen dager etter det igjen begynte brystene å bli ømme, noe de ennå er. Og i natt begynte jeg å bli kvalm og kastet opp i mårrest, men ellers frisk å rask. Omgangsyke kan det vel ikke være for det hadde jeg for noen uker siden. Når kan jeg teste? Det er vel for tidlig å teste nå, en uke før ikm... Er så spent for dette er den første pergo syklusen min, og er redd for at alle symtomene bare er bivirkninger..
birma og tredjemann Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Hei Jeg går ikke på pergo, men ligger omtrent likt i syklusen som deg. Hadde EL for litt over en uke siden. Stikninger tidlig forrige uke og på lørdag begynte jeg å bli kvalm. Har hatt sånn svak kvalme av og på både lørdag, søndag og i dag. Har vært gravid tre ganger tidligere første gang (gutt) så godt som aldri kvam andre gang (endte i MA) småkvalm de første ukene tredje gang (jente) småkvalm i perioden fram mot mens. Var det som gjorde at jeg mistenkte at prøvingen hadde funket. Kvalmen fortsatte noen uker, men spydde bare to-tre ganger. Krysser fingre for at symptomene stemmer for oss begge :-) Dette er 4 pp for vår del og jeg har ikke vært kvalm de andre pp-ene.
meg og mine <3 Skrevet 29. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2011 Ja,vi får krysse fingrene for det:) Sist jeg gikk gravid så var jeg kvalm de 4 første mnd, men kastet nesten aldri opp, og jeg var mye svimmel å besvimte ett par ganger. Tror tiden fram til ikm kommer til å gå utrolig sakte nå.. Klarer nesten ikke vente. Vi har holdt på en stund, har gått ut av telling på hvor mange pp vi har hatt, jeg har heller ikke vært kvalm tidligere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå