Gå til innhold

Mannen min har ligget med en kollega av meg.

Anbefalte innlegg

Det skjedde før vi ble sammen, men jeg fikk vite dette nå. Trodde jeg visste om alle han hadde vært med, men ingen av oss kobla altså at det var en jeg jobber med. Han visste ikke at jeg kjente henne (han har aldri husket hele navnet hennes), og det har aldri falt meg inn at det var henne som jeg kjenner. Hun på sin side vet jo, og har visst hele tiden, at hun har ligget med mannen min, men jeg skjønner jo at hun ikke har sagt noe om det. (Hva skulle hun si, liksom.)

Poenget er altså at jeg selvfølgelig ikke klandrer noen av dem, bevares. Vi har alle en fortid, jeg har også det. Og hva som har skjedd før kan ikke tas med inn i forholdet vårt. Men problemet er bare at jeg syns det var så kjedelig å skjønne at det var hun jeg har en veldig god tone med på jobb, og jeg fikk litt følelse av sjalusi selv om jeg egentlig ikke har noen grunn til det. Denne jenta er bare vakker og hyggelig. Kan noen riste litt vett inn i hodet mitt, og bare fortelle meg at reaksjonen min er teit og helt unødvendig?

Fortsetter under...

Reaksjonen din er unødvendig, men naturlig.

Du må prøve å bli ferdig med det, ellers kan du i verste fall ødelegge for deg og mannen.

Også synd om du skulle ødelegge en god tone mellom deg og en kollega for noe som tydeligvis ikke har betydd stort for din mann, i alle fall. Siden ahn ikke engang husket navnet hennes...

Kom deg forbi! Det er bare destruktivt det du driver med.

Forstår jo uansett reaksjonen, det er ikke så moro å kjenne den mannen en gang hadde sex med, har vært i samme båt ;)

Må bare få deg selv til å innse at dette var før din tid, og det sier jo sitt når mannen din ikke husker hele navnet hennes en gang, med andre ord: hun var ikke en viktig del av livet hans :)

Det går over, du har ihvertfall ingen grunn til sjalusi når han ikke engang husket navnet hennes.

Jeg har selv hatt et seksuelt forhold til mannen til en av mine kollegaer og hun vet om det. Det var også før deres tid, og vi har aldri snakket om det, hun bare nevnte at hun visste det - for inntil jeg visste at hun visste var det faktisk litt kleint.

Men jeg er selv nygift og gravid så hun vet at jeg overhodet ikke er noen trussel for henne med tanke på mannen hennes.

Annonse

HI her:)

Dere er supre, hjelper faktisk å lese det dere skriver!

Men, du som hadde ligget med mannen til en kollega. Du sier du syns det var kleint før du visste at hun visste. Syns du det hadde vært bedre om hun fortalte at hun visste det tidligere?

Kommer nok ikke til å fortelle henne at jeg vet altså. Det måtte isåfall bli på personalfest, hehe.

Sikkert ikke verdt å ta på personalfest engang. Han husker ikke engang navnet hennes. For å si det sånn - da har det ikke vært minneverdig. Har selv et par one night stands jeg ikke husker en dritt av, ikke akkurat det stolteste øyeblikkene i livet mitt. Om en av de hadde vist seg å være en kollega av mannen min nå, hadde han ikke hatt noe å bekymre seg for, for å si det slik ;)

HI igjen.

Neida, er helt enig med det du skriver. Det dere alle skriver egentlig. Minneverdig var det sikkert ikke, og jeg er ikke bekymret for at hun skal slå kloa i min mann.

Det eneste som surrer og går i hodet er bilder jeg overhodet ikke vil ha der, som klarer å lage en liten klump i magen min. Har ikke truffet kollegaen min etter jeg fikk vite det heller, så gruer litt til det. Men skal gjøre mitt beste for å være akkurat som jeg pleier, så får vi håpe at følelsen blekner med tida:)

Det synes jeg høres veldig fornuftig ut , Hi! :) Er aldri morsomt å vite hvem kjæresten har hatt sex med, for bilder som popper opp i hodet, og sjalusi, er ikke lett å bare stenge ute helt av seg selv Men som du sier, det blekner med tiden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...