MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Hei jenter! Jeg har en syklus på 28-35 dager. (4-5 uker) Første mnd vi prøver men har vært uten p piller i over 1 år. Har opplevd veeldig mye rart med kroppen min av alt mulig rart innen for dette med mens, el osv, men dette her er veeeldig rart. Når det nå hadde gått 3 uker hadde jeg rosa utflod etter samleie noe som gikk over like fort. Hadde samleie igjen etter 2 dager hvor det samme skjedde igjen men en mende mer rosa utflod, hvor det deretter idag fortsatt har det. Har også hatt ømme bryster og vondt i korsryggen som jeg er vandt med å få når jeg skal ha mens men som jeg har mens smerter i magen i tillegg. Dette har jeg ikke nå. Jeg er også altfor tidlig ute for å ha mens når det er forsatt 2 dager til det har gått 28 dager siden sist mens og jeg pleier å få det på den 32-35 dagen. Hva i all verden er dette?
Benti Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 vet du, slik hadde jeg det hele svangerskapet mitt sist. er ikke noe farlig, men når man er gravid så kan det samle seg blodposer i skjeden, og de går hull på når man har samleie det kan være det...
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 29. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2011 Åja:) så du tror jeg kanskje er gravid da?? Da må jeg sjekke det om jeg ikke får ordentlig mens om 1 uke:) Tusen takk for svar:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå