Gå til innhold

Hjelp jenter:) Ang rosa utflod ved samleier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg har en syklus på 28-35 dager. (4-5 uker) Første mnd vi prøver men har vært uten p piller i over 1 år. Har opplevd veeldig mye rart med kroppen min av alt mulig rart innen for dette med mens, el osv, men dette her er veeeldig rart. Når det nå hadde gått 3 uker hadde jeg rosa utflod etter samleie noe som gikk over like fort. Hadde samleie igjen etter 2 dager hvor det samme skjedde igjen men en mende mer rosa utflod, hvor det deretter idag fortsatt har det. Har også hatt ømme bryster og vondt i korsryggen som jeg er vandt med å få når jeg skal ha mens men som jeg har mens smerter i magen i tillegg. Dette har jeg ikke nå. Jeg er også altfor tidlig ute for å ha mens når det er forsatt 2 dager til det har gått 28 dager siden sist mens og jeg pleier å få det på den 32-35 dagen.

Hva i all verden er dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet du, slik hadde jeg det hele svangerskapet mitt sist. er ikke noe farlig, men når man er gravid så kan det samle seg blodposer i skjeden, og de går hull på når man har samleie :) det kan være det...

Skrevet

Åja:) så du tror jeg kanskje er gravid da?? Da må jeg sjekke det om jeg ikke får ordentlig mens om 1 uke:)

Tusen takk for svar:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...