molino Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Kan dere hjelpe meg litt? Gutte og jentenavn! Takk=)
Jenny-penny Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Mine jenter heter Ellinor og Jenny, funker veldig bra og navn jeg elsker. Flere: Maya Elisabeth Ingrid Constanse Cornelia Ada Peder Johannes Samuel
namedrop85 Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Guttenavn: David Jonathan Jacob Sebastian Andreas Benjamin Jentenavn: Hannah Maria Miriam Elisabeth Sarah Det ble litt mange bibelske navn, men de fungerer også veldig bra internasjonalt fordi de finnes i de fleste språk
Mammas lykkebarn Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Oscar Peter Thomas Jacob Edvard Erik Kristian Aksel Martin William Anna Sofie Louise Amanda Margareth Maria
Synnøve_Solbakken Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Nå har jeg ikke lest de andres forslag altså. Martin Erik Thomas Fredrik Kristian Benjamin Sebastian Kristoffer Philip Harald Simon Kristin/a/e Sofie/a Camilla Hanna Anna/e Maria/e Louise Carolina/e Maja Andrea Jenny
Giss Skrevet 1. september 2011 #6 Skrevet 1. september 2011 Har ikke lest alle svar så beklager om jeg gjentar noe... Konrad Thor Adam (og mange andre bibelske navn) Anton Joachim Alvin Magnus Henrik Ella Lilly Karla Henriette Mathilde Vera Cecilie Nora Klara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå