Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må bare fortelle noen hvor misfornøyd jeg er der. Da jeg var der på time for noen måneder siden fikk jeg påvist pco. Fikk ikke så mye info om denne sykdommen bare pergotime 50 mg. Gyn sa vi kom til å ha mye kontakt på telefon fremmover. Jeg har eggløsning av meg selv, men ikke hver måned. Mens jeg har gått på pergo har jeg ikke fått eggløsning og syklusene mine ble dobbelt så lange. det har aldri skjedd meg før. Gyn sa hvis det var noe jeg lurte på skulle jeg legge igjen beskjed til henne å hun skulle ring opp samme dagen. Det har ikke skjedd. jeg har ringt 3 ganger i uka for å minne på beskjeden helt fra 4 juni, å de har fortsatt ikke ringt å beklager seg hver gang. ! Derfor skulle jeg bestille time der i dag for å få snakket med hun, vet jo ikk om jeg skal fortsette med pergo da, og får ikke tak i legen min på tlf. De hadde første ledig time hos min gyn om 2 måneder. hvor useriøst er ikke hele greiene? Jeg har sakt de skal sende meg papirene mine, og jeg har bestilt time på volvat allerede til osndag:):) håper det er bedre der.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...