Gå til innhold

Uønsket svangerskap

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da får konstant hodepine av prevensjon med hormoner, hadde jeg bestilt time til lege for å få en henvisning til sykehus om sterilisering.............. ingen hormoner og ingen sjansespill. Men nå er det forsent.........jeg er gravid, kvalm, trøtt og sliten og orker egentlig ikke å gjennomføre et svangerskap til. Har hatt to tøffe svangerskap og en tøff fødsel og et keisersnitt som var traumatisk nok. Orker egentlig ikke en abort heller. Dette er noe dritt. Skal til legen etterpå og håper jeg kan få en sykemelding, og til sykehuset i morra for å finne ut hvor langt jeg er på vei...........i tilfelle abort er et alternativ (under 12 fullgåtte uker). Det eneste jeg ønsker å si til meg selv (mest av alt og kanskje til andre) at i Norge er det faktisk ikke et lovbrudd og avbryte et svangerskap innen 12 fullgåtte uker, selv om man skulle tro det da det er så tabubelagt. Og det er lov å føle sorg og tristhet selv om man har tatt et valg om abort, så betyr det ikke at man ikke kan føle sorg og tristhet

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...