Gå til innhold

Bevegelser i uke 30?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er nå 30+2 uker på vei, og siden i går har jenta i magen beveget seg konstant! det er liv i magen hele tiden, og jeg blir litt bekymret..

noen som vet hva det kan komme av? er det grunn til bekymring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det også sånn i uke 30. Tror jeg skrev på dette forumet at jeg også var bekymret. Jeg fikk en ribbeinsbrist pga sparking fra den lille gutten i magen rundt uke 30 og nå sliter jeg med en betennelse i hele ribbeinsregionen pga bevegelse. Jeg opplever bevegelse stort sett hver time av døgnets 24 timer og det blir lite søvn på nettene. Jeg havnet på sykehuset under ribbeinsbristen (var så vondt at jeg trodde fødselen var i gang!!!) og da fikk jeg beskjed om at gutten i magen var både sunn og "robust"! Jeg fikk beskjed om at det ikke var noe å bekymre seg for. Jeg er imidlertid førstegangsgravid og uten medisinsk kompetanse, så dersom du er bekymret kan det jo være greit å spørre en lege eller sykepleier!

Det som er litt vanskelig med en aktiv krabat i magen er de dagene han plutselig bestemmer seg for å slappe litt av. Dette har skjedd ca 2 døgn den siste måneden og DA blir jeg bekymret!!! Men plutselig er han tilbake igjen... alive n' kickin!!! Hehe!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...