Mamma i lykkerus Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Hei! Jeg har nå 1 mnd igjen til termin, samboer har uttrykt at han føler seg trist og lei og litt glemt. Alle som er på besøk eller på jobb og generelt alle rundt oss spør jo kun om meg og babyen hele tiden og han føler seg oversett og glemt. Utenom dette har min samboer vært eksemplarisk hele svangerskapet, han sluttet å snuse sammen med meg, han har knapt nok vært ute på fest, han tar vare på meg med massasje og er nesten min personlige butler, han bærer de tunge tingene, han varter meg opp og passer på at alt er fint med meg og baby hele tiden. Han svelger hormoner og er så voksen og snill at han ikke henger seg opp i all småklaginga mi. Når han sa dette med oppmerksomheten her om dagen fikk jeg virkelig vond i hjertet mitt, for det siste jeg vil er at han skal føle se utenfor og glemt. Noen tips til hva jeg kan gjøre for han? Jeg har planlagt å gi han en gave i forbindelse med fødsel, med et brev om hvor fantastisk han har vært gjennom hele svangerskapet. Men det er jo fortsatt fire lange uker igjen til termin, og jeg vil så gjerne at han skal ha det bra...!
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Hei.. Mannfolk generellt har en tendens til å bli litt glemt når frua er gravid. Ta han med på noe han liker, gi han noe han ønske seg. Og kansje si til familien deres at slik er det. Han går på en måte gjennom det han og i med at han får alle hormonene :-) og han skal bli pappa og ikke fått vokse med i det seg og kjent det på same måte som oss jente. Og gjerne spør han du inni mellom.
Gloria ** Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Så heldig du er!! Hva med mansjett-knapper med noen fine ord? Fikk denne linken av en venninde: http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/main.asp?wwwalias=snellaogpetronella&gid=39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå