Gå til innhold

37 uker, ikke klar enda!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer det seg gitt, jeg er gravid med nr to, og har gått igjennom en fødsel før og vet hva jeg kan forvente meg, klarte meg uten smertestillende sist og ble satt igang og fødselen varte 5 timer, men dette er mange år siden nå da.. Nå føler jeg meg ikke klar i det hele tatt for fødsel, har skrevet ønskeliste, snakket med JM osv men er ikke i det minste klar.. Litt bekymret for at jeg ikke skal holde ut med smertene som sist gang og miste kontrollen, gruer meg veldig (Selv om det gikk fint og fikk verdens nydligste pike) skjønner jeg ikke at jeg skal være sååå engstelig av meg denne gangen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgon!

Jag tror detta är väldigt normalt. Jag hade en väldigt jobbig födsel förra gången och min taktik är att inte tänka så mycket utan bara ta det som det kommer - är så lite man får gjort ändå! ;0)

Och tänk samtidigt på alla dessa kvinnor i afrika som får föda ensamma utan något som helst... det gör jag och tänker - jag ska inte klaga. Här har vi ALLT! :0)

Massa lycka till med inspurten - gläd dig heller till nurket istället för att oroa dig det sista, det hjälper ju innerst inne inte :)

Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...