Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har en mammadalt i huset?

Sønnen min er helt ekstrem, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg får jo helt vondt når jeg ser hvor lei han blir av og til.

Eks. Daglig spm: "skal du ut i kveld, mamma" Det spør han om hver dag, og veldig ofte er det om morgenen,før bhg. Han vl helst ha meg hjemme, men dersom jeg og mannen min går ut sammen, elsker han å ha barnevakt:)

Når jeg skal på jobb blir tårene fyllt av tårer, han slenger seg rundt meg og skal ha tusen klemmer og kysser..åsså vinke i vinduet da, med krokkodilletårer.

Det blir krangling dersom mannen min skal legge og lese for han, og ikke jeg.

Jeg må være med å finne klær.

Han skal sitte ved siden av meg når vi spiser, ellers krangler han, selv om han heller kan sitte med søskenbarnet sitt som han er veldig god venn med.

Jeg blir gaaaal!!! Det har blitt verre og verre det siste halve året.

Han er hos faren 4 netter annenhver uke. Jeg jobber ca 2--3 kvelder i uken, ofte når han er hos faren, slik at jeg ikke skal være borte fra han så mye. Han har en lillebror på 1 år, men har ikke vist noe voldsomt tegn til sjalusi...

WHAT TO DO? Noen gode tips, anyone?

Videoannonse
Annonse
Gjest Filifjonka
Skrevet

Han elsker deg. Du er mammaen hans, og du er best i verden. Det er vel en god tanke? :-)

En tanke til: Om et par, tre år er dette over, og du er heldig hvis du får en klem i uka.

Når han blir tenåring (og tro meg, det går fortere enn du tror) da kommer det kvelder da du skulle ønske at du visste hvor han er. Og middager da du skulle ønske at han ville åpne munnen og si noe. Eller bare møte opp ved middagsbordet.

Sett livet i perspektiv, elsk din sønn og vis ham det. Klem ham både når han klemmer deg, og uoppfordret noen ganger.

Skrevet

Kjære tid, for noen ord...Nå fikk jeg nesten dårlig samvittighet!! Tusen takk for at du skrev dette til meg, en liten oppvekker om at jeg må bare nyte det mens jeg kan :)

Og tro meg, jeg klemmer han hele tiden, men du skjønner det er slitsomt i lengden?

Men takk igjen, neste gang jeg blir stressa for at han skal ha tusen klemmer og jeg kommer for sent på jobb, så skal jeg jammen tenke på det du nettop skrev her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...