***Curious*** Skrevet 28. august 2011 #1 Del Skrevet 28. august 2011 Heisann hoppsann folkens! Håper noen her kan hjelpe meg litt... Vi er i vår første ORDENTLIGE pp nå. Sluttet på pillene i slutten av april. Samboer har vært mye borte denne perioden, så jeg trodde ikke det kunne ha klaffet, men kan det ha gjort det likevel? Jeg har de siste 5 dagene hatt skikkelig EL-utflod. Vanligvis har jeg bare 1-2 dager med dette. Nå har ikke syklusene mine vært stabile, men den lengste har vært på 34 dager, (den kortesete 16) og da skulle jeg likevel hatt EL for en stund siden nå. Trodde også jeg hadde EL for 2 uker siden. Har også en rar kribling i underlivet/nederst i magen... blir personlig dette nå, men shit au! Ikke stikking sånn som jeg har lest at man kan få. Tror IKM er om 2-6 dager, så lurer egentlig på om denne utfloden kan være et graviditetstegn?? Eller er det jeg som er litt vel positiv her nå? Blir glad for svar!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143520184-el-utflod-i-5-dager-ikm-om-3-dager-hva-er-dette-samme-som-bli-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå