Gå til innhold

brekker meg hver morgen.. why...

Anbefalte innlegg

Begynte for nesten ett halvt år siden ca, begynte hoste litt, uten at eg var syk.. så ble eg syk i slutten av mai.. Luftveisinfeksjon, va dårlig i flere uker, fikk penicilin og etterpå antibiotika,. Halsen var tett, så sleit med å puste, og hostet ofte til eg spydde opp slim.. Ble jo bedre etterhvert, men hosten hang igjen.. og brekningenen... og så ble det nesten bare brekninger.. hver morgen henger eg over vasken og brekker meg.. ofte til eg kaster opp litt slim eller noe.. Det blir jo skikkelig slitsomt i lengden, det kan da ikke være normalt å ha det sånn? Blir jo litt redd det er noe alvorlig galt eller noe.. Skal til legen på torsdag.. men er jo noen dager igjen enda.. noen som har opplevd noe lignende? Mistet forresten luktesansen da eg ble syk og, og har enda ikke fått den igjen..kjenner antydning til lukt hvis eg stikker nesen helt oppi noe... Lever i en nøytral verden... ikke noe morro.. vertfall kjipt når eg ikkje kjenner at småen har bæsja i buksa feks og.. sjekker han jo hele tiden, men likevel.. Noen tips? anyone? Er så lei....:S

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143520073-brekker-meg-hver-morgen-why/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper at du er tett i bihulene og at du også i løpet av natta blir noe tett i mellomøret der balanseorganene ligger. Om balanseorganet blir påvirket så kan du bli svimmel, uvel og kvalm. Om du "bare" har tette bihuler, så kan det også gi kvalme og av og til brekninger, ihvertfall hos meg. Om du i tillegg opplever at det løsner slim fra ører og bihuler og renner bak i halsen når du har stått opp, så kan det også utløse brekninger og oppkast. Dette er ihvertfall min erfaring.

Om legen ikke har noe bedre forslag, eller noen remedier å komme med, så kan du jo prøve enten å skylle med nesehorn i en periode eller prøve noe som heter Fenumax fra helsekosten. Det er også verd et forsøk å sove høyere med hodet om natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...