Gå til innhold

Avtakende symptomer! (samme som mars-klubben)

Anbefalte innlegg

Sitter her og er bekymret for om det er liv der inne.. Har nesten ikke hatt antydning til kvalme siden et sted mellom uke 10 og 11, brystene er ikke ømme lenger. Har en hel del smertefulle murringer nederst i magen som kommer og går. Ofte tror jeg at jeg er begynt å blø, men det har jeg ikke gjort til nå. Jeg har mistet 2 ganger før i MA, så det gjør nok sitt til at jeg ikke akkurat klarer å lene meg tilbake og nyte graviditeten.. Reagerer fortsatt på lukter og kan bli svimmel hvis jeg må stå lenge, men kjenner ikke så mye mer svangerskapssymptomer enn det.

Noen andre som har minkende symptomer? Trenger litt støtte og trøst nå, kjenner jeg! :(

Er forresten 12+2.

Fortsetter under...

slapp av , det er nok ikke noe galt.. er normalt når du runder 12 uker at det roer seg litt.. gjorde det med meg ihvertfall.. livmoren strekker swg og det kan ofte føles ubahagelig, men ring å ta en tidlig ul så får de se at alt er i orden, bedre det enn å bekymre seg sånn :) går du privat så får du ofte time veldig kjapt, koster litt, men det er det verdt.ring jm også så får du en elstra sjekk der til å høre hjertelyd.. vil jo tor du får litt elstra oppfølgning om du har hatt komolikasjoner tidligere, for er jo umulig for oss her inne å gi deg noe sikkert svar :) men nåår du har kommet så langt vil jeg tro alt er fint.

Hei Bebés'ilvousplâitb:) gratulerer med 12 fulgåtte uker :)

Jeg er 21 uke nå, husker godt at jg var veldig mye bekymret da en god del av symptomene forsvant, jg har oxo hatt en MA for 2 år siden. men alt dette tok jeg opp med lege og ba henne om å få en tidlig ul ( innvendig ul) og d fikk jeg :)

jg tror av en del symptomer kommer og går i hele svangerskapet, så ike bekymr dg for ingenting. stol på korppen din og tenk positiv. du kan jo høre m legen oxo. lykke til :)

jepp, kvalmen er mer eller mindre borte, kommer bare akkurat når jeg våkner om jeg ikke får spist innen en time. (aldri vært glad i frokost, men nå haster det litt)

Brystene var veldig ømme, nå, velig lite, kjenner det om jeg klemmer litt, tidligere var det ubehagelig med bh.

Trettheten var bare noen dager i ca uke 6, så forsvant den helt, før den kom tilbake forrige uke. I dag våknet jeg og føler den har sluppet igjen. Takk og lov!!

Lukter reagerer jeg ikke på, svimmelhet kommer og går.

Kjenner litt murringer nederst i magen, litt ubegahelig å ligge på magen bare.

Så tror vi er helt normale, begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...