Gå til innhold

Dere som har blitt gravide med prøverør, se hit.

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi, 33(meg) og 40, fikk en flott gutt på naturlig vis - og på første forsøk, for 5 år siden. Har prøvd på nr. 2 i 2 år nå, inkl pergotime-runder og insiminering x2. Har gjort grundig utredning, og de finner ikke noe galt på oss. Alikevel har vi ikke opplevd det minste napp i denne tiden. Skal nå ta ut egg på tirsdag og sette inn fredag. Er det NOEN som har liknende erfaringer, som har noe å dele? Noe som kan gi litt håp?

Noen som har blitt gravide på første ivf-forsøk?

Solskinnshistorier, det er det en trenger! :)

Fortsetter under...

hei hei.

Jeg kan dessverre ikke si at vi har klart det på den naturlige måten noen gang, tross at vi er uforklarlig barnløse. De har undersøkt oss opp og ned, men finner ingen ting. Det jeg fikk høre fra legene på røde kors-klinikken ( eller omnia), var at vi som er uforklarlig barnløs ofte har store sjanser med å lykkes med ivf. ( vet det er delte medinger om dette). Så for litt over 2 år siden lyktes jeg med første ivf-forsøk og har en nydelig 1,5-åring løpende rundt meg:)

Da vi satt igang med søskenforsøk fikk jeg høre at hadde man først vært gravid hadde man store sjanser ( om man ikke venter for lenge selvsagt) til å bli gravid igjen. jeg har ett negativt ivf-forsøk bak meg i år, og ett neg frys, men nå er jeg snart 6 uker på vei med en liten spire. Så av tilsammen 3 ferskforsøk har jeg blitt garvid på 2:)

Så ja, det går an å lykkes med første forsøk. Og jeg tenker at siden du har klart det på den naturlige måten tidligere, ikke er du "gammel"(;)), og siden de har ikke funnet noen årsak til din barnløshet er det ingen grunn til at du ikke skal lykkes.

Krysser fingre og tær for uttaket og innsettet, og for at du er så heldig som jeg var første gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...