Beibifot er blitt Storebror Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Er det med en gang en kjenner at den bygger seg opp, å så stoppe når det begynner å avta?
miepia30 Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Tja, det er det jeg gjør. Ikke fra jeg kan kjenne det med hånd på magen, men fra jeg kjenner det blir ubehag/vondt. Og stopper når det løsner. Men nå har jeg trykka i snart 2 timer og konstaterer at de kommer regelmessig hvert 5 min og varer 1 min. Nå gidder jeg ikke mer. Det må bli vondere. Så nå legger jeg meg og håper jeg våkner med senga full av vann eller med rier som gjør at jeg vil lage lyd.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 28. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2011 ) takk for svar, håper på det beste for din del!! Masse fødetanker!
miepia30 Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Det er den hersens barnehagefristen som gjør meg veldig ivrig på å få ut baby før onsdag. Hadde det ikke vært for det tror jeg tålmodigheten kunne holdt 1 uke til.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 28. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2011 Hehe... ja det der med bhg greiene er noe skikkelig dritt regler. Selv har jeg fått vite at han i magen får plass neste år, må bare sende inn søknad så fort jeg har fødselsattest. Storebror går der, og da har vi fortrinnsrett heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå