Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #1 Del Skrevet 28. august 2011 Føler for å "forsvare" meg litt. Visste selvfølgelig jeg kom til å få en del pepper. Dette er jo tross alt DiB/BIM. :-) Først må jeg si at jeg og mannen har et veldig godt og solid forhold. Vi er fortsatt lykkelige etter 9 års forhold og tre barn. I det daglige er vi veldig rause med hverandre, og vi mener begge det er viktig å gjøre sine ting. Vi har begge årlige jente-/gutteturer, gjerne til utlandet. Vi unner hverandre en fest i ny og ne, ofte uten hverandre siden vi har litt dårlig tilgang på barnevakter. Vi drar begge på arrangementer i regi av våre respektive areidsplasser (her både sammen og hver for oss). Mannen min er også en helt super far og stiller mye opp. Jeg hadde GLADELIG stått opp med barna i dag og latt han sove ut hadde vi ikke hatt en nyfødt baby og jeg føler meg som en vaskeklut selv. Jeg vet om flere damer som faktisk hadde nektet mannen sin i det hele tatt og dratt ut i det 40-årslaget i vår situasjon. Men jeg kysset han glad avgårde og sa han måtte kose seg. Men... Jeg har likevel ikke syntes noe synd på han i dag. Han har mange kompiser som feirer 40-årsdagene sine i år. Synd for han at han valgte å dra med en 14 dager gammel baby hjemme og to andre små barn. Lurer litt på hva slags mennesker som sitter bak tastaturet sitt og sier at jeg er så utrolig kjip og nærmest mener jeg kommer til å bli skilt fordi jeg er et hespetre. Er dere dumme nikkedukker som står på pinne for mennene deres til enhver tid? Er dere rett og slett perfekte? Eller sitter dere der og er frekke med HI uansett hva hun skriver bare for å være kjipe? Er bare nysgjerrig... :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143519537-jeg-er-hi-fra-tr%C3%A5den-som-gjaldt-sp%C3%B8rsm%C3%A5let-om-jeg-var-kjip-som-ikke-f%C3%B8lte-med-min-fyllesyke-mann-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #2 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg svarte på tråden din. Jeg syns fortsatt du er kjip mot mannen din, jeg.. sorry.... ikke for å være frekk i det hele tatt, men jeg syns du viste dårlig dømmekraft og var lite fleksibel i den situasjonen du nevnte. At du mener at flere damer ville nekte mannen sin å dra...tja javel. Ikke i vår vennekrets hvertfall. Syns hvertfall ikke det høres ut som en god ide. Man er da voksne mennesker og bør ikke nekte hverandre å feire 40 års dagen til venner selv om det er en nyfødt hjemme. Men bra dere har et solid forhold, da ser han vel gjennom fingrene på oppførselen din i dag :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143519537-jeg-er-hi-fra-tr%C3%A5den-som-gjaldt-sp%C3%B8rsm%C3%A5let-om-jeg-var-kjip-som-ikke-f%C3%B8lte-med-min-fyllesyke-mann-i-dag/#findComment-143519667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 28. august 2011 #3 Del Skrevet 28. august 2011 Hvorfor skal du forsvare deg? Blås i de sure kommentarene ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143519537-jeg-er-hi-fra-tr%C3%A5den-som-gjaldt-sp%C3%B8rsm%C3%A5let-om-jeg-var-kjip-som-ikke-f%C3%B8lte-med-min-fyllesyke-mann-i-dag/#findComment-143519671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #4 Del Skrevet 28. august 2011 Synes ikke det er noe behov for å forsvare seg i din situasjon. Slik du beskriver det har det jo vært premissene hele veien fra før han dro på fest at han har ansvaret for to barn søndagsmorgenen. Om han ikke ville ta denne belastningen etter en fyllekule, skulle han ganske enkelt skaffet barnevakt. Hensyn går begge veier, og i dette tilfellet synes jeg det er han som skal ta hensyn til deg. Å være stuptrøtt av en baby er tross alt noe annet enn å være selvforskyldt fyllesyk. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143519537-jeg-er-hi-fra-tr%C3%A5den-som-gjaldt-sp%C3%B8rsm%C3%A5let-om-jeg-var-kjip-som-ikke-f%C3%B8lte-med-min-fyllesyke-mann-i-dag/#findComment-143519733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå