Gå til innhold

Faens jævla brøleape av en drittgubbe!

Anbefalte innlegg

Jeg blir sprø av mannen min. Og han er sikkert sprø av meg også, hvorfor pokker skulle han ellers oppføre seg som han gjør?

Han er ekstremt irritabel og hever stemmen i ett kjør. Hvis jeg sier noe han ikke liker - så skriker han tilbake. Og hvis jeg prøver å si på en pen måte at han får dempe seg og at han ikke trenger å heve stemmen til meg så skriker han enda mer, og sier at han ikke klarer å la være fordi han blir så provosert.

Og dere som har bodd sammen med mannen deres en stund vet jo også at det kanskje ikke er alle dager man har så mye å snakke om. Men betyr det at man skal gå rundt og holde munn hele dagen?

Jeg har ved et par anledninger for å "få igang en samtale" kanskje stilt spørsmål jeg selv kunne tenkt meg svaret på, og istedet for å svare brøler han til meg igjen - for "at det går an å stille så teite spørsmål, selvfølgeligheter etc.".

Da blir jeg faktisk bare lei meg, hva vil han da - at vi skal gå rundt uten å snakke sammen? :(

Vi har også små barn som jeg er livredd skal ta etter denne brøleape-adferden hans.

Hva er det med ham, og hva kan jeg gjøre? Jeg kjenner en kombinasjon av at jeg koker i sinne samtidig som jeg er lei meg og lurer på hvor det ble av den mannen jeg forelsket meg i... :(

Fortsetter under...

Sånne hjelper det ikke å snakke med. Her må du vise i handling. Dessverre.

Eller du må ta han skikkelig en dag du ser han er svak, og vet han har gjort noe galt. Og da tar du alt du har.

Minner om min eks.... Og det er en grunn til at han er eks, for å si det sånn. Har funnet meg noe bedre og enklere nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...