Gå til innhold

What to do??

Anbefalte innlegg

For fem mnd siden lot jeg meg selv sjarmere av en gift mann..

Jeg innledet et forhold til ham i den tro at de akuratt hadde tatt ut seperasjon.. (Han fortalte at de hadde vært på megling, kona hadd fytta osv) Men at de i perioder bodde sammen av praktiske årsaker pga barna.. (Da kona hadde fått seg ny jobb i en annen by) Jeg tenkte at jeg ikke skulle være den som spurte for masse eller masa på han, men heller gi han den tiden han trengte for å ordne det praktiske osv.. Det er jo tross alt barn inni bildet.. Men vi møttes no regelmessig og hadde det så kos sammen.. Jeg fikk masse mld med han hver eneste dag om hvor glad han var blitt i meg osv.. Å jeg ble selvsakt mer og mer glad i han.. MEN nå den siste tiden begynte jeg å bli lei av at vi måtte snike oss rundt og prøvde å konfrontere han med hva som egentlig foregikk... Da forteller han meg at han og barna skal flytter etter kona( der hun har fått seg jobb) og at det egentlig har vært planlagt hele tiden.. Altså har han bare lurt meg..Han skylder på barna at han må gi ekteskapet sitt en sjanse osv.... Han har lurt meg i 5 mnd!! Jeg er knust, sint og føler meg så brukt som jeg aldri har gjort før... Selvsakt forstår jeg at han tenker på barna sine, men hvorfor i alle dager har han hatt et forhold til meg i nesten 5 mnd da??!! Jeg sitter her jo selv med barn, så jeg forstår jo det... Men han har bedradd en uvitende kone oppi alt dette også.. Jeg trodde jo de hadde tatt ut seperasjon.... Nå er jeg så bitter at jeg er fristet til å fortelle alt sammen... Men så tenker jeg at det vil jo gå ut over de uskyldige oppe i dette også, som konen og barna hans.. Det er jo han jeg vil ta hevn på eller straffe... Ikke kona hans og barna... Så hva gjør jeg damer????

Skal jeg bare sitte her og slikke mine sår og la han gå der og slippe unna med at han har brukt meg???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143519414-what-to-do/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...