Gå til innhold

Sniker meg inn her til dere...

Anbefalte innlegg

På fredag ble jeg ferdig utredet på Medicus, og konklusjonen ble tett høyre eggleder og trang venstre, og jeg ble anbefalt ivf. Alt annet så bra ut - masse fine, friske egg i reserve, så sjansen for å lykkes med ivf skal visstnok være bra :-) Gru-gleder meg til å komme i gang...

Noen som har vært igjennom det som vil dele erfaringer med meg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143519138-sniker-meg-inn-her-til-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen skal du være:) Ganske ny her inne selv.

Jeg har vært gjennom både icsi og ivf.. Ble utredet i 2008, ingenting galt hos meg, men de fant ut mannen har dårlige svømmere.

Første icsi forsøk mars/april 09 endte med graviditet og vi har en gutt på 20 mnd:) Er nå i gang med søskenforsøk nr. 1 og ruger på dag 11:) Håper det går like bra denne gangen og at testen viser gravid på tirsdag:)

Har du spørsmål så må du bare spørre:)

Lykke til med prosessen:))

heisann :)

jeg lider av samme problem.. eller... det vil si... min høyre eggleder er borte, og den venstre mest sannsynlig tett pga div operasjoner... har alltid hatt eggløsning, og mannen har god sperm... saa vi ble anbefalt ivf...

naa har vi hatt 1 forsøk, som endte negativt, og et fryseforsøk som ble avbrutt... og naa ruger jeg paa forsøk nr 2... hehe... satser paa det blir baby av dette :)

lykke til

Takk for svar begge to :)

Mommy09, var det i dag du skulle teste? Så spennende! Godt å høre at det klaffet på første forsøk forrige gang, det høres jo lovende ut :-) Morsomt at du har 09-barn også, Anton ble nemlig født nov. 09.

Adine, synd det ikke har klaffet enda. Hvorfor ble forsøk 2 avbrutt? Krysser fingrene for at det ligger en spire og godgjør seg nå...

For å si litt mer om meg selv: Er 34 år. Har ikke brukt prevensjon på 7,5 år, og det har altså resultert i 1 barn. Etter ca. 1 år med prøving hadde jeg en SA og en ex.u, deretter skjedde det lite. 2 år senere startet vi utredning, og jeg prøvde pergo. Ble så vannvittig hormonell av det at jeg ble skremt! Vi avsluttet derfor hele baby-prosjektet og innfant oss med å være barnløse. Et par år senere var jeg plutselig gravid etter 5 år med prøving... Litt sjokk...

Fikk magebrokk etter svangerskapet, men bør ikke operere før jeg er ferdig med å få barn. Dessuten ønsker vi søsken til Anton uten at aldersforskjellen blir altfor stor, derfor startet vi ny utredning etter bare 8 mnd denne gangen. Fikk da beskjed om tette/trange eggledere og anbefalt ivf. Synes det er helt greit, da har vi et håp om det det skal bli. Vi gir det 3 sjanser, og har det ikke klaffet da sier vi oss fornøyde med ham vi har (tror jeg). Klokka tikker jo også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...