Gå til innhold

Et lite hjertesukk...

Anbefalte innlegg

..fra meg. Selv om jeg er svært takknemlig og lykkelig over min andre graviditet, så er det jammen meg en snodig følelse å se vekta "ta helt av" til tross for jevnlig jogging og styrketrening! Å jogge de samme løypene tar mye lengre tid, og jeg puster som en hvalross:) Jeg vet at dette er heeeelt normalt, men savner å fly avsted! Jaja, tilstanden er jo heldigvis forbigående. Noen som føler det på samme måte?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143519107-et-lite-hjertesukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja så absolutt! ;) Kiloene baller bare på seg her også å jeg er konstant trøtt og sliten... Pluss at jeg må tisse heeeeele tiden! Å ikke bare på dagene heller, men gjerne 5 ganger om natten også ;) Så jeg har ikke hatt en god natts søvn siden testen ble positiv mer eller mindre, hehe. Men jeg tenker som deg at det varer jo ikke evig, å den lille som vokser og koser seg inni magen er verdt hver eneste våken natt! :)

Enig! Er nå i uke 25 + 5 og der jeg før løp avsted går jeg sakte oppover og peser som en hvalross! Savner å være i form, men tenker også på de stakkars menneskene som har det slik hele tiden! Hos oss er det jo (forhåpentligvis) forbigående :-)

Er vel uansett bedre å være litt i bevegelse! Lykke til, jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...