El1 Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Han vil plutselig ikke spise mat av skje, han kniper igjen, dytter tunga ut og rister på hodet. Jeg får ikke i han fruktmos engang... Hva skjer?
theresen83 Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Her er han 7 1/2 måned og det var sånn hos oss i begynnelse av uken. Nå får han enten en skje at holde i eller en bit agurk han kan spise selv, da får vi lov til at gi han mat fra skje.
El1 Skrevet 29. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2011 Prøvde en skje å holde i på dagen idag, men det ble bare tull, han hadde den bare i munnen, det ble masse søl og middagen jeg fikk inn tok han selv ut igjen Jeg begynner å miste litt tålmodighet kjenner jeg. Men en skive agurk skal jeg prøve!
El1 Skrevet 29. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2011 Da har jeg prøvd med agurk i en hånd, gitt mat med forskjellige typer skje, prøvd 6 mndglass som jeg veit han liker, prøvd ny grøt (8 mnd) blandet med kjent grøt, tenkte han hadde vondt og ga han dentinox før mat men munnen er lukket. Blir litt bekymret, han vil jo hverken ha middagsglass eller grøt og han spiser jo vanligvis masse av begge deler. Skal jeg gi han bare brød til alle måltider? Heldigvis vil han ha velling.
El1 Skrevet 29. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2011 Det lille jeg får i han suger han forresten av skjea... merkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå