cessa81 Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 På kontroll i uke 32 hadde jeg 30.5 cm, men nå i uke 35 er jeg plutselig på 36 cm. Wææææ.......... Livmora får ikke kommet høyere opp tror jeg, da har jeg ho i halsen =) Nå er jeg jo plutselig høøøyt over den røde streken. Har fulgt den røde streken hele veien. Kan ho vokse såå mye på så få uker?? Skal ikke til jm før den 9.9, litt lenge til
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Er det samme personen som har målt deg begge gangene? Det kan variere litt hvordan de måler, og fritt sitert fra min fastlege "det er vanskelig å vite hva som er toppen på en rund kule" Ellers kan jeg tenke meg at det er vanskelig p kjenne helt hvor "skambenet" begynner også - hos meg er hodet festet, og området over skambenet kjempehardt..
Lillegull2011 Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Jeg har hele tiden ligget litt over den røde streken (både når JM og lege har målt, selvom JM har vært litt "strengere" i sine målinger). I uke 36 hoppet det opp til 37 cm og jeg ble henvist til UL for å kontrollere om det var for mye fostervann eller om det er stor baby. Her er det også slik at livmora ikke kan komme noe lenger opp nå, er helt i ribbeina og utrolig plagsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå