Gå til innhold

Festeblødning.. Kan det komme som..

Anbefalte innlegg

Skrevet

blod blandet med slim?

Og Når tid er det normalt å få festeblødning? Ooog når kan jeg ta en test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan svar for meg :)

Jeg har opplevd festeblødning en gang og da fikk jeg det 8 dager etter eggløsning og det kom i form av blod blandet med slim.

Du kan teste tidligst 4 dager før IKM, men det beste er jo å vente til IKM så slipper du å tenke på om det kan være en kjemisk :))

Masse lykke til !!!

Skrevet

Kjemisk?

Tingen er jo den at det passer veldig dårlig om jeg er gravid nå,men vet liksom ikke om andre plasser å spørre.

Gyn ville ikke sette inn hormonspiral fordi han frykta at eg kunne være gravid. Og da var det snakk om 2-3 dager siden det hadde blitt befrukta,ut ifra hva han såg på ul.

Og så fikk jeg blødning blanda med slim et par dager etter. Og i dag er jeg kvalm!

Og tvillingene er bare 2mnd og 14 dager..

Skrevet

Kopiert fra lommelegen:

En spontanabort så tidlig som til vanlig ”menstid”, regnes knapt nok som en spontan abort. Det kalles i så fall en kjemisk graviditet. Dette innebærer at et befruktet egg så vidt begynner å produsere litt svangerskapshormoner, men noe går/er galt på et tidlig tidspunkt og utviklingen stopper opp på et såpass tidlig tidspunkt at kvinnen enda ikke har gått over den tiden hun venter mens. Dette skjer svært ofte, og trenger ingen videre oppfølging fra lege. Det sies at så mange som halvparten av alle befruktede egg går til grunne på et slikt tidlig tidspunkt. Kvinnen merker enten ingen ting, får evt litt kraftigere mens eller litt forsinket mens.

Skrevet

Thanks.. Aldri hørt om det før,eller vært borti det:) Ikke såvidt jeg vet iallfall:p

Gyn syntes uansett at forma på livmor var annerledes og var usikker. Frykta jeg var befrukta for 2-3 dager siden. Det var tirsdag i forrige uke..

Bah..

Håper ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...