Gå til innhold

Maserier hele dagen lang???(samme som spør jordmødrene)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei (prøver her og :)

Fra kl var omtrent 7.30 imorges har jeg hatt smerter jeg vil tro er en form for rier eller kynnere. Har hatt mye kynnere nesten hele svangerskapet, men de har så langt ikke vært vonde. -men føler dette er noe annet og kynnerne kommer dessuten i tilegg!

De kom første gang når jeg stod i dusjen i morges og kommer veldig hyppig, senere på dagen er det hver gang jeg har vært oppe på bena og anstrengt meg litt(eksempel rusler en liten tur) at de kommer kanskje en gang i minuttet eller annethvert. Kommer med tilnærmet likt opphold imellom. Smertene har hovedsakelig vært i ryggen og er såpass kraftige at jeg må "huske på å puste". Smertene kommer samtidig fra skjeden og opp rundt nedre del av livmor. Går ikke over med en gang jeg setter/legger meg ned, men blir mye mildere og forsvinner fra ryggen og holder seg kun i underkant av livmor.

Nå er klokken blitt 17.30 og jeg har enda ikke fått noen pause. Smertene har ikke blitt kraftigere/mildere. Også flere "nålestikk i skjeden" enn vanlig

Hva kan dette være? Og betyr det at jeg må holde meg helt i ro?

Er i 36. uke og har gått med "menssmerter" og stikninger i underlivet siden 32. uke.

Noen med lignende erfaringer??- Og er dette maserier???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det likt så å si hele tiden, og hos meg er det mas-rier, har hatt det slik siden uke 35, og er i 39 nå, og har kanskje hatt 1 dag pause.. er utrolig slitsomt.. Men det kan jo hende det har effekt på deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...