Gå til innhold

Noen som har lyst til å banke naboen min?

Anbefalte innlegg

Aldri i mitt liv vært borti mer irriterende, bråkete og hensynsløse mennesker!!

De bor i etasjen over oss og vi har klaga til huseieren om at noe er nødt til å bli gjort med taket her for naboen tramper og løper og drar møbler bortover gulvet og kaster ting i gulvet hopper fra stoler og sofaer osv. Huseieren har tilogmed tatt naboene til møte for å spørre om de prøver å sabotere for oss (huseierens ord) siden de bråker så forbanna og unormalt mye!

Forrige uke var det en snekker her som isolerte taket og la nye takplater og gjett hva! De første dagene hørte vi ikke noe og dette fant naboen ut. Nå bråker de faen meg ENDA MER!

Det er 7 uker til jeg føder og jeg klarer ikke glede meg over graviditeten for jeg hører bare dunk dunk dunk hele jævla dagen!

Skulle så ønske vi kunne fått oss et nytt sted å bo snart så jeg kan glede meg over graviditeten istedetfor å måtte høre på bråket demmes

Fortsetter under...

Annonse

Det er i mange hus veldig lytt og når man bor under andre mennesker så må man forvente lyder.

Jeg bor også i underetg. og klart jeg hører naboene, men jeg tviler på at de går ekstra hardt over gulvet kun for å plage meg. Det er lytt, men det er ikke deres feil og de må kunne bevege seg, flytte på ting, leke osv. i eget hjem.

Vurdert å kjøpe ørepropper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...