Gå til innhold

Burde jeg være bekymret over at jeg ikke er kvalm?

Anbefalte innlegg

Hei,

Den berømte svangerskapskvalmen kjenner jeg ingenting til. Jeg er nå 6+2. Hørt at det er større sjanse for SA om man ikke er kvalm. Av symptomer har jeg kun ømme bryster og at jeg skiftvis varm og kald. I natt kaldsvettet jeg, vet ikke om det er normalt heller... Ellers er jeg svimmel og veldig trøtt(sover mye).

Håper noen kan gi et godt svar!!

Fortsetter under...

Neineinei, ikke tenk at det er større sjans for SA om en ikke er kvalm, det KAN ikke stemme.

Jeg har ei jente på 2,5, da jeg gikk gravid med henne var jeg litt kvalm EN kveld, men alt var i skjønneste orden.

Denne gangen var jeg kvalm hele uke 6, så var det bom stopp (heldigvis!). Hjertet slår, og bønna beveger på seg (har vært på UL) og alt er i skjønneste orden der også:)

Pris deg lykkelig over at du ikke er kvalm, det er jo fantastisk å slippe unna! Kjenner flere rundt meg so heller ikke har vært kvalm, og vi er jo bare heldige:)

Kroppene våre reagerer forskjellig på de berømte svangerskapshormonene, og det er ikke alle som blir kvalme. Det er jo et sikkert symptom på at en er gravid, men en kan godt være gravid uten å være kvalm også;)

Kos deg videre i svangerskapet ditt du!:)

Gjest marie-s

Hei,

Er selv 7 uker på vei og ikke merket noe særlig til kvalme ennå. Med den første så var jeg av og til litt kvalm på ettermiddagen men ungår dette nå ved å ta en brødskive før jeg går fra jobb slik at blodsukkeret ikke går helt til bunns.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...