tola59 Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Er nå i uke 10/4 og har vert kvalm med oppkast fra uke 5. Kjenner at det verste nå er over, men brekker meg fremdeles mange ganger pr.dag. Når ble dere kvitt kvalmen?
Pil Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Dette lurer jeg også på. Er i uke 13 og den er fortsatt der! Søstren min ble kvitt den i uke 14. Noen andre?
Lykkepålandet Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Har du prøvd kamille te? Det og Earth mama sprayen gjorde underverker for meg.
Lola2016 Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Da jeg gikk gravid med min første var jeg aller verst i uke 11 og 12, men ble mye bedre etter uke 17. Var vel egentlig kvalm hele svangerskapet men på slutten var det lett å kontrollere kvalmen med mat og nok søvn... Jeg gikk til akupunktur. Var mye bedre etter behandling men kvalmen tok dagene igjen og da var det på'n igjen!! Uff, det er slitsomt! Nå er jeg på vei med Nr 2 og ikke spesielt kvalm enda... Uke 7!! Ingen svangerskap er like selv i samme kropp så krysser fingrene for at jeg slippet oppkast.!! Det som er positivt med kvalmen er at "de kvalme gravide" har skjeldent aborter. Lykke til!! Tvi tvi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå