Gå til innhold

Står mellom to-tre navn! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt klart Nikoline! :)

Og jeg skal begrunne det også;

Nikoline er veldig koselig og feminint.:)

Linnea er den vanlige skrivemåten til et navn som har vært kjempemye brukt siste årene..-ergo mange som vil skrive Linea feil.

Melina ligner veldig på Melena, et navn som alle som jobber i helsesektoren unngår siden det betyr blodig avføring som for øvrig lukter veldig vondt.

Skriver ikke dette for å være frekk altså, men slik at du skal ha all info å ta valget ut i fra...

Lykke til!

Helt klart Nikoline.

Begrunnelse. Linea enten det skrives med en eller to n er oppbrukt. Syns alle hater det for tida jeg.

Melina likte jeg ikke.

Melina er bedre da syns jeg.

Nikoline er fint, feminint og stødig.

Annonse

Annonse

Kjærsten`s kollega har en datter som heter Nikoline.Tror han har dette litt i bakhodet. Spiller ingen rolle syns nå jeg,vi har jo ingen kontakt med dem uansett. Dessuten er det jo umulig å velge et navn ikke andre har :)

Så nå tror jeg det står mellom Nikoline og Melina =)

Gjest Hercule Poirot

Kall jenta Linnea, men skriv det med to x N.

Med bare en N blir det Line-a, med to x N blir det Linn-ea.

Nikoline er langt og tungt, Melina er bare dumt. Dessuten tror jeg et svært lignende ord betyr diaré... Men både Malene og Malena er fullt gangbare.

Malene blir det i allefall ikke.. Og Malena likte jeg ikke!

Men det blir nok Nikoline eller Melina :)

Er så mange navn som ligner på forskjellige andre ord, så det tar jeg ikke hensyn til !

Og 8 bokstaver synes vi ikke er så langt :)

<3 LINNEA! Nyyyydelig navn :)

Nikoline høres ut som et jentenavn lagd av et guttenavn og er ikke noe fint i det hele tatt... Melina synes jeg ble litt sært/rart..

Ville gitt Linnea terningkast 6, Nikoline 2/3 og Melina 1...

Hva med f. Eks Meline istedenfor Melina, jeg synes det er penere. Evt. Kanskje Elida hadde vært et navn du liker? Er iallefall ikke brukt så mye som linnea, da synes jeg Mathea er finere jeg da. Nikoline synes jeg ikke er så fint, de jeg vet om som heter det blir bare kalt nikki.. lykke til med valget uansett. Mange muligheter! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...