Gå til innhold

Jeg er helt utbrent....

Anbefalte innlegg

Jeg orker ingen ting lengre... Jeg er sliten i hode og kropp... Allerhelst vil jeg ha overskudd, gå turer med barnet, kose meg på byturer på lørdagene, dra på besøk til venner og familie jeg ikke har sett på lenge, trene, spise sunt... Men jeg orker ikke.. Jeg har null overskudd, sliter med å komme meg ut døra i helgene.. I uka jobber jeg mens jentungen er i barnehage, mannen jobber i nordsjøen og jeg ser han langt ifra så ofte som jeg vil.. Vil også nevne at jentungen bare er 6 mnd, men jeg måtte tilbake i jobb tidlig av grunner jeg ikke tar opp her.

Poenget er at jeg er utbrent... jeg er sur og svarer nebbete, og helt ærlig, ikke en jeg selv ville omgås om jeg var en annen... Det er også en av grunnene til at jeg holder meg litt unna folk, for jeg vet selv hva slags kjerring jeg ter meg som, og jeg synes det er kjempeflaut.. Men jeg er sliten og blir sur for ingenting! Jeg kan ikke noefor det, tro meg; jeg prøver!!! Men jeg får det ikke til. Mer enn gjerne vil jeg bli "normal" igjen, komme i form og bli sunn, vise frem barnet mitt og kose meg i andres selskap...

Er det noen her som har en "mirakelkur"?? Jeg er så sliten og trett, ja, helt utbrent... Jeg gjør hva som helst for å føle meg bra igjen!! (så sant det ikke er slitsomt,, hehheehe... nei, dette er ikke morsomt, men detvar vel litt ironisk?) Huff, jeg hater meg selv litt nå. :( vil absolutt ikke føle meg slik :((

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143518250-jeg-er-helt-utbrent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...