Gurine Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Ser svart på livet nå. Vært deprimert lenge, og klarer ikke helt å se at det vil bli noe bedre.. Er alenemor til tre. På grunn av helsa så har jeg ikke vært i jobb på flere år. Går på arbeidsavklaringskurs nå, men ser ikke at det vil hjelpe meg noe videre.. vet ikke hva jeg vil eller hva jeg kan.. Bor i ei lita leilighet med to soverom.. vil så veldig gjerne få flytta før vinteren, men det ser mørkt ut... Valgte selv å gå fra eksen for 1,5 år siden, og det var nok en riktig avgjørelse, men klarer likevel ikke å se at jeg kan finne noen andre.. Datet flere, men klarer ikke slippe dem inn på meg. Føles feil at det er andre enn jeg og eksen som skal oppdra barna og oppleve ting med dem. Eksen har ny dame, så toget har gått sånn sett, og jeg vet jo at vi ikke fungerer sammen og at jeg ikke elsker ham... men... Kanskje jeg har skrevet for mye info nå men... Håper noen har noen råd.. Håper noen ser noe bra for fremtida mi. Håper noen gidder å ta seg tid til å se... Jeg er født 18.11.75
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Kan hende for tidlig for deg å skulle møte noen, på lengre sikt blir du glad for det, at det har tatt tid, tiden nå bruk til å bli kjent med deg selv. Skriv dagbok, vær tilstede i hverdagen, finn deg selv før du finner mann. Om du ikke klarer slippe noen inn på deg så er det enten ikke riktig person eller du er ikke klar. Hva med å starte noe denne høsten, noe du ikke har vurdert før, ny hobby; dans, kreativt, bruke kroppen..... noe bare til deg, det blir som et symbol på at du tar første skrittet mot deg selv. Kanskje holde litt avstand til familie, bare for at du lettere skal få blomstre, du forstår. Å blomstre kan også være vondt,,,,,, det kan være vondt å åpne hjertet. Vær tolmodig med deg selv. Jeg tror du kan ha tunge dager foran deg også, men det er fordi du kommer inn i feil spiral, tanker og hodet er av og til store fiender. Det å begynne med kreativt kroppslig kan få energien til ikke bare være i hodet og kjøre tanker i rundkjøring. Velg å leve med hensikt å bli kjent med deg selv. Da har du en spennende ferd i vente, den mest spennende som finnes. Skal du kjøpe en kortstokk og legge et kort på deg selv når du får behovet. Jeg vil anbefale deg orakelkort fra Doreen Virtue. La de bare være dine, om kvelden når ungene har lagt seg, sett deg ned slapp godt av og stol på at kortene vil gi deg det du trenger vite. Jeg tror du er iferd med å åpne degog kunne ta imot den kraften som skal gjennom deg, det kan være vondt, men det verste er nok over så fort du velger å holde hele deg selv i handa, med alt du har. SE deg selv i speilet hver dag, så lenge du klarer, ingen vet mer enn deg hvem du er og alle dine hemmeligheter, du bærer alt du trenger for å gå videre i livet, det er bare å starte å pakke ut. Spennende reise Kan hende du må gå deler av livet "alene" slik som nå, men det er fordi du skal bli bedre kjent med deg selv, slik at du finner den rette Jeg liker deg, har sett deg før, jeg liker deg veldig godt
Gurine Skrevet 28. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2011 Tusen takk for svar. Tror jeg husker svaret ditt fra forrige gang du så Men er ikke lett å forandre på ting, ikke bare bare å leve Du har nok mye rett, i det med at tankene er en fiende. Sliter med depresjon og negative tanker, og irriterer meg egentlig veldig over meg selv, som sitter hjemme og synes synd på meg selv, når jeg har ungefri og kunne funnet på noe fint og gøy. Og jeg tror også det, at for å kunne slippe noen helt inn, så må jeg først klare å åpne opp for det.. tror ikke jeg helt klarte det med eksen heller egentlig.. Skal begynne i gruppeterapi mot høsten, aner ikke om det vil gi meg noe, men må forsøke. Blir kognitiv terapi. Snakket med psyk. sykepleiere, og svart på spørsmål. Fikk vel et "svar" jeg egentlig vet, at jeg har litt sosialangst/fobi, bruker mye energi på det. Skal skaffe meg kort, og prøve å ta til meg rådene dine. Ha en fortsatt fin søndag
Gurine Skrevet 28. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2011 Har sjekket litt, og Doreen Virtue har så mange forskjellige typer orakelkort. Har du en bestemt å anbefale?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 De jeg har heter; budskap fra dine engler. Depresjon kan ses på som det å sitte fast i et spor, tenk deg en liten briotogbane, en sirkel, toget går rundt og rundt, noen ganger må man hoppe av sporet for å vokse, tørre å våge seg ut i det du tror er ukjent terreng, du skal se du kan mestre ganske mye, gi deg selv nye fysiske kreative muligheter denne høsten, omskolering, forandre retning...prøv ut nye ting for å bli kjent med deg selv, starte malekurs, noe innefor musikk, ......for å forlenge energien din, få større felt og bre deg utover, nå er det for smalt, for trangt for sjelen din har så mye å by på. Åpne opp briosporet, lag nye sirkler rundt deg som du kan ta en kjøretur på når du vil, du trenger ikke ny mann for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå