baremeg.. Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Noen som har vært i samme situasjon? Pleier også å ha endel murringer før jeg får mensen, noe jeg ikke har nå. Merker egentlig ikke noen ting utenom litt luft i magen, men sånn er det jo også før mens. Tok test senest i går morges- blendahvit
Baby<3 Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 jeg har alltid fått tidlig positiv test meen, jeg kan hvertfall fortelle at min bestevennine fikk ikke mensen når hun skulle så hun tok en test på ikm den var heeelt negativ, hun tok en til 4 dager senere også heeelt hvit, samme skjedde to dager etter det igjen altså 6 dager etter ikm, da dro hun til legen og da var hun gravid, slo ut på vanlig test 9 dager etter ikm. da dro vi å kjöpte en test på apoteket a1 og den ble svaaak men tydelig. hun er fremdeles gravid så det går helt fint ann å få positiv sent. hun har värt gravid tidligere å da slo de ut på ikm dagen. hun hadde ingen symptomer, ikke tegn på at mensen skulle komme kun luft i magen. hehe
baremeg.. Skrevet 29. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2011 Åååå nå fikk jeg nytt håp Er nå en uke over og tester er blendahvite fortsatt.. Håper det er med meg som med venninna di
Forsvarsfrue^^ Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 Gå til legen din, få di til å ta en blodprøve, den er mere sikker og nøyaktig enn en urinprøve. jeg slo heller ikke ut på urinprøve før litt over en uke etter forventet mens. Dro til lege å fikk tatt en blodprøve der, er nå gravid i 9.uke krysser alt som krysses kan for deg:)
baremeg.. Skrevet 31. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2011 Tror jeg skal gjøre det til uka om det ikke har skjedd noe til da.. Er nå 8-9 dager over og fortsatt ingenting.. ingen symptomer heller enn litt luft i magen.. merkelig..
baremeg.. Skrevet 31. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2011 Takk for svar forresten, kjempefint å høre andres erfaringer HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå