Gå til innhold

Er det vanskelig å selge en simo på finn, og hva mener dere er en realistisk pris?

Anbefalte innlegg

Har en svart simo kombi 2008 mod med compakt understell (blir mindre enn vanlig sammenslått). Lite brukt til barn nummer 1, og ekstremt lite brukt til barn nr 2 (kun noen få ganger) pga bruker søskenvogn. Hva bør jeg legge den ut for, og er det vanskelig å få den solgt? Har ikke følgt med så mye på finn, men ser bare at her er det ihvertfall utrolig variabel priser på dem, fra under 1000 kr, til 4000 kr... :-)

Fortsetter under...

Det normale er halve prisen av hva dere betalte for den ny.... hvis den er veldig pen og ren, uten rust og falming!

Vogner og annet utstyr og div som ligger til over halve av ny pris blar jeg greit forbi hvis det er noe jeg er på jakt etter =) Skal jeg kjøpe brukt er det 1.for å spare penger og 2.for å være miljøbevvist!

Hmm, så du fikk solgt din Simo fra 2005 for 1700 kr?? Da får jeg slenge ut annonse på min også, den er brukt til 1 barn og er ensfarget blå..

Jeg vil ikke selge den til noen som vil betale under 1000 kr, da beholder jeg den heller selv...

Jeg ville sett ann i forhold til hvor du bor og hvor mange som er til salgs der hvor du bor...

Er det midt i Oslo og det er over 100 stk i nærmeste omkrets ville jeg sammelignet med dem rundt.

Men er det et mindre sted kan du få litt mer for vogna, for folk betaler heller mer for å slippe frakt og eller kjøre langt for å få tak i vogna.

Så kan du heller gå ned i pris om det ikke går...

Jeg bor på et mindre sted, og solgte min Simo kombi vogn for 2500,- for 6 mnd siden.

Og det var en 2005 modell...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...