Gå til innhold

Da kommer jeg hit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positiv test. så da hører jeg til her. Tørr ikke juble helt ennå, har ikke riktig gått opp for meg helt tror jeg, har tatt 5 tester og alle viser positivt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

koselig <3 når er termin?

Skrevet

I følge treminkalkulatoren har jeg termin 8 mai, men siden jeg har litt ustabil syklusser jeg litt igjennom fingrene med eksakt dato.

Enn du når har du termin da bellerose?

Skrevet

er litt usikker på hvilken dag som er befruktningsdag men den var 13. august-15august. så det blir vel 7 mai til 9 mai det da :P hehe kanskje mi får samme terminen <3

Skrevet

ja vi er nok iallefall ganske likt kommet... Så gøy.. Godt å ha noen å dele tanker med på forumet. Min samboer er rimelig lei maset mitt etter bare

1 dag.. enda det var han som jublet høyest når jeg viste han testen.. HAHA.

Skrevet

ja det blir koselig å føge hverandre.. vi kan jo være skravlevenner vi?

Skrevet

ja så absolutt, det blir bra. Er ei skikkelig skravlehøne så alltid kjekt å ha noen å skravle med. :D

Skrevet

koselig.. skravler en hel bøtte full e au.. skulle ønske e hadde ett filter på det men det eier e bare ikke :P

Skrevet

har sendt deg mld her inne på forumet. ikke så veldig gira på å legge ut for mye info om meg selv her. kan jo være noen jeg kjenner her.. møtte plutselig naboen min i Roma i sommer, så verden er liten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...