Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag er det tid for andre runde med pergo... Har ikke verken syklus eller eggløsning av meg selv pga PCOS. Første runde med pergo (dobbel) fikk jeg ikke eggløsning.. Har prøvd i ett år og fem mnd, så begynner å bli litt utolmodig...Har vel ikke helt troen på at det skal fungrere denne runden heller.

Så spørsmålet er vel bare om noen har opplevd at man får eggløsning andre runde med pergo, når man ikke fikk det første?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143517548-ny-runde-med-pergo-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg får heller ikke eggløsning av meg selv og fikk det heller ikke etter første runde med dobbel pergo, men på andre forsøket gikk det plutselig. Venter nå i spenning på å få vite om jeg har fått eggløsning på tredje forsøket også. Ønsker deg masse lykke til!! :-)

Hei

Jeg har ikke vært inne til det enda.. Kanskje det er neste steg etter dette, hvis det ikke fungerer denne gangen heller? Vet du om det er lang ventetid for å komme til? Og hva er det egentlig de gjør for å "slippe eggene til" på lap? :)

Muligens ett dumt spm, men min gynekolog har egentlig ikke snakket noe særlig om veien videre hvis pergo ikke funker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...