Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. sitter oppe med noen vonde kynnere.. ouutch!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jadda.. Har ikke hatt blund på øynene ennå:/

Skrevet

å ja, vi er flere. Natt 2 på rad uten søvn her. sliten som bare det... en god del falske rier forrige natt og nå bare vondt i hele kroppen. Gleder meg veldig til babyen er ute :-D

Skrevet

heihei, jeg er også våken:)

har ikke sove noe ennå..

Skrevet

Gikk og la meg tidlig etter familieselskap i går. Var så sliten at jeg var uvel. Vært våken ett par ganger for å renne på do, og våknet nå før 4 - flyforbanna........

Skjønte i grunn hvordan det så ut på stua etter at gubben har hatt den for seg selv i hele kveld, så da MÅTTE jeg innom. Og endte med å tømme oppvaskmaskina, rydde kjøkkenbenken og tømme stuebordet for ølbokser, popcorn, spekemat og snop.

Helt greit at han koser seg om kvelden, MEN HAN KAN RYDDE OPP!!! 5 åringen trenger ikke spise popcorn til frokost når han står opp, og ølbokser kan ryddes unna så det ikke stinker hele huset...... Så nå sitter jeg her og bare ulmer. LITT hormonell, men vi får da besøk i morgen formiddag og.

Har en mistanke om at gubben hadde tenkt han skulle rydde når han står opp med 5 åringen i morgen tidlig, men med 25 dager igjen til termin så har redeinstiktet slått inn for fullt og INGENTING kan ryddes og ordnes FORT NOK!!!

Skrevet

så det var flere altså.. jeg la meg til slutt.. men tok en stund før jeg fikk sove..

06+sept pie=Høygravid: Huffda.. du må ikke rydde opp etter han, eller så lærer de aldre.. men skjønner det er vanskelig å la griseriet ligge ;)

Sykt irriterende når mannfolka ikke rydder opp etter seg.. det har jeg opplevd alt for mange gang :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...