Gå til innhold

Hvordan få mer lidenskap i forholdet?

Anbefalte innlegg

Mannen skjønner det ikke.

Trenger en mann som tar meg med storm for tiden. Vi har vært sammen halve livet mitt. Har det veldig bra, bytter han ikke bort.

Men kjenner jeg savner å bli tatt hand om.

Han slapper for mye av, tenker ikke på å ta seg bra ut.

Jeg gjør alt jeg kan, men får han ikke til å våkne.

Fortsetter under...

har det litt på samme måte selv.. vi har vært sammen siden vi var 17 år og nå er vi 27, og har ett barn på 4 og ett på vei :) er ikke lett det der.. vi har hatt en veldig tøff periode nå og heldigvis en kveld fikk vi snakket skikkelgi ut, han ante jo ikke at jeg følte det slik, han trodde jeg ikek likte å bli dullet med og vartet opp for han ser meg som en meget sterk og selvgåen dame.. hehe, noen som han kanskje synes har vært litt vanskelig, og hller trukket seg unna og latt meg ordne opp, jeg like rjo det, men noen ganger er det godt å bli tatt litt ekstra vare på..

tror det å komunisere er nøkkelen jeg.. snakke sammen og være ærlig på hva man føler, ofte er det missforståelser som ødelegger,,

Så klart. Vi har to barn og nytt hus. Han vet hva jeg savner, men han orker ikke liksom..

Når jeg er på byn kommer det alltid en del mannfolk bort, vet jeg ikke ser bort i natta ut for å si det sånn. Han tar meg for gitt. (jeg har aldri bryd meg om andre mannfolk), men må si at jeg tenker tanken nå enn noen gang før på våres 15 år sammen.

Det vil jeg ikke gjøre.

Gresset er ikke grønnere, for vi har det utrulig bra. Bortsett fra at vi har vært mer venner enn kjærster de siste årene.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...