Gå til innhold

Hva kan få deg til å gråte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fødsler... Gråter hver gang jeg ser et barn bli født på tv serier som har gått i det siste (fødestua, jordmødrene).

Mimring.. Har heldigvis kun mistet en av mine nære, og jeg gråter ofte når jeg tenker på alle minnene jeg har med min bestefar..

Krangling. Gråter når jeg krangler med mamman min.

Noen ganger blir jeg så rørt av datteren min også at jeg feller noen tårer. Også av og til når jeg tenker på min egen fødsel og ser på bilder.

Livssituasjonen min.. Helt håpløst å finne leilighet i den byen jeg bor i, så for tiden bor vi hos min mor. Ikke slik det skal være når man er voksen og selv har fått et barn..

Oja, glemte å nevne at jeg også kan gråte 17. mai fordi jeg er så rørt av talene og hvor mye folk i norge bryr seg om landet:-)

Gråter også av madcon sin musikkvideo til glow-låta. Blir rett og slett rørt når store folkemengder gjør noe bra sammen. Begynte å bli rørt av sånne ting når jeg var gravid:-)

Hilsen 23.33

Hvis jeg leser om dyr eller barn som har det vondt.

Hører en sang på radioen som bringer frem gamle minner

Når barnet mitt opplever ting jeg husker selv som barn var stort

Barn som synger/opptrer

Happy endings

-og mye annet.. men det som går mest innpå meg er dyr og barn som lider.

Jeg var en periode ganske deprimert og kunne begynne å gråte for den minste ting. Jeg gråt ofte i bilen på vei til jobb, jeg gråt fordi jeg hadde glemt å fylle bensin og måtte ta en omvei hjem for å nå bensinstasjonen, jeg gråt fordi barna ikke hørte på meg. Egentlig gråt jeg ofte for meg selv, så gikk jeg på en smell hvor jeg generelt bare gråt. Nå går det bedre, så nå gråter jeg bare når jeg er sliten eller sinna. Ja, så gråt jeg endel etter Utøya-massakeren for alle barna som aldri mer kom hjem igjen, og for alle foreldrene som aldri mer får høre barna hjemme mer...

oi, er en sippeguri ja og gråter først og fremst fordi jeg tåler så innmari lite. gråter hvis jeg og barna har kranglet, gråter for det meste innen drama på film, får jeg kritikk på jobb - da kan jeg ta det frem og gråte for det hjemme. Gråter også pga at jeg elsker barna mine så mye, og er så redd for å miste dem.

men heldigvis er jeg ikke så fintfølende hver dag, og det skal sies at hormonene kan spille inn.

Ellers kan jeg gråte av glede for at mannen min holder ut med en person som tar så lett til tårene:)

Annonse

I det siste har jeg begynt å gråte når jeg ser folk på tv gifte seg,hvis man kan se at de er veldig glade i hverandre.Sikkert fordi jeg savner kjærlighet.Generelt vil jeg gråte når jeg ser andre gråte,men holder igjen da jeg egentlig ikke har noen grunn selv(sært).Gråter egentlig ikke så ofte,men da jeg så videoen til Chris Medina,da gråt jeg

Strigråt da barnet mitt døde.

Etter det har jeg aldri klart å gråte foran andre, selv ikke i begravelsen hans. Men alene gråter jeg utolig mye over han. Ingenting annet enn å tenke på han kan få meg til å gråte. Og ingenting kan få meg til å gråte foran andre.

Det som er det værste, er at jeg egentlig ikke har særlig mye minner. Han døde ved fødsel. Hodet ble most da jeg presset han ut :/

Men har jo minner fra at vi strøk på magen, mitt andre barn og jeg sang til han, vi lekte og koste med magen, kjente spark og gledet oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...