Gå til innhold

hva har dere kjøpt hittil til babyen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kjøpt sprinkelseng og madrass, stellebord m/stellematte, kommode, bilstol, en del klær (mye ull) og noen tepper. Ett lammeskinn til å ha i bag/vogn, og så har vi fått dyner og sengklær av besteforeldrene.

Vi har bestillt vogn og vognpose,som vi skal hente i september :)

Ellers så har jeg kjøpt sånne småting som vaskekluter, babyolje osv. Så føler den stakkars bankkontoen min lider for tiden, men enkelte ting må man jo ha til den lille :)

Du da?

Jeg har kjøpt vogn, bilstol og stellekommode hittil. Klær har jeg kjøpt nok i str 50 og har vel så si nok i 56.. sprinkelseng får jeg i gave og har ei gammel vugge jeg skal pusse ned og den har jeg kjøpt ny madrass til :) føler jeg har fått kjøpt inn de store tingene, men er jo så mye småting som mangler enda....

Hei :)

Er så heldig at jeg har fått det meste av gode venner :)

Som: 2 sprinkelsenger, 2 bilstoler m/baser, 2 vippestoler, 4 voksiposer, stellekomode, reiseseng, badebalje, masse flasker, el.brystpumpe og en haug med klær :) :)

Det jeg har gått til innkjøp av er vogn, som straks skal hentes i sverige :)

Ellers er det bare småting igjen som må kjøpet og det er jo bare koselig det :)

Er i uke 28 nå :)

Jeg er 30+2 uker på vei, og jeg ser at du har termin noen dager etter meg bare :) jeg har 9.november. Jeg har også vurdert å kjøpe en vugge til å ha inne i stuen, for ser ikke for meg at jeg går å legger babyen på soverommet om dagene..er jo kjekt å se den lille selv om hun sover :)

Men kanskje vi kjøper en sånn babykurv istedet pga plassmangel i leiliheten her. Merker uansett at jeg har ett stort behov for å få det meste på plass nå...hehe

Annonse

Ja, er bare noen dager etter deg da.. Blir spennende å se om hun kommer til terminen. :) Ja var det jeg også tenkte med vugge at det er høvelig å ha stående i stuen på dagen. Er jo ikke nødvendig, men kjekt å ha :)

Jeg ønsker å å få det meste på plass nå, men det blir nok enda en stund før jeg føler jeg har alt på stell :P

Er nå 28+6 og har kjøpt vogn, stellebord med matte og noe klær og sengetøy. Bilsete med base og vippestol låner vi, sprinkelseng, korgseng og vognteppe har vi fått. Får også låne en del klær av venner. Mangler en del fortsatt, men det kommer vel på plass i løpet av noen ukers tid.

Har kjøpt inn søskenvogn, vippestol og sjiraff-tyggeleke... Resten blir arvegods fra søsken og søskenbarn tenker jeg. Litt trang økonomi om dagen, så blir ikke mye shopping til den lille gitt... Har en av hver her som vokser til og trenger nytt hele tiden også, så blir "arve-barn" nummer tre her ser det ut til, stakkar. Dessuten vet vi ikke sikkert hva det blir enda, selv om jeg er overbevist om at det er gutt der inne i magen ;) Er forresten 28 uker på vei nå :)

Har kjøpt noen få klesplagg.... men nå har vi jo det meste fra før. Motsatt kjønn denne gangen så må nok kjøpe inn litt mer klær, men regner ned at vi får en del og så er det jo snart jul så blir bare det mest nødvendige.

Det vi bør få på plass derimot er ny bil....Får ikke inn et tredje bilsete i den vi har.

uke 29

Hei:) Vi har ikke kjøpt så mye, men det meste er nå på plass :)

Barnerommet mangler klesskapet,madrass til senga, hylle og noen oppbevaringskurver, dette kjøper vi nå på mandag.

Seng,et nydelig stellebord med matte, kurv til de første ukene og vippestol er på plass.. Alle klea er nå vasket og snaaart ferdig strøket.

Bilstolen kommer i løpet av noen dager antar jeg.

Vogna hentes i slutten av mnd, gleder meg :)

Lekegrind kommer sånn etterhvert..

Da mangler det bare å kjøpe inn litt stelleprodukter og dyne, som jeg sikkert gjør sånn helt på tampen..

Er i uke 31+1, så jeg har egentlig veldig god tid, da jeg har fått på plass det som er av klær, så da kan jeg pussle med det resterende i stedenfor og stresse:) Deilig! Det er jo så koslig dette redebyggegreiene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...