Petrine +spire=❤ Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 Hjeøpes meg som lillen flasser! Virker jo som om huden på hele kroppen skal av. Nå var han født 14 dager over termin og var veldig tørr og skrukkete. Er 1 uke i dag og alle klærene blir full av avflasset hud på innsiden. Huff stakkars (ikke det at det virker som om det plager han). Badet han i går. Hadde da olje i vannet. Dette myknet huden litt.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 slik var det her også. komplett hambytte. fikk da den mykeste huden etter dette, før hormonutslettet kom. nå er huden silkemyk igjen
Lene~mor til tre Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 sånn er snuppa mi å, hun har løs hud og flasser over alt... det er værst på armene, beina og magen. Tør ikke bade henne jeg da pga navelen hennes så jeg har bare vasket henne med klut m olje.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Helt normalt, men ser ikke helt godt ut...
Ellois Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 Sånn var knøttet vårt også i starten. Flasset overalt. Til og med inne i ørene! Vår var født 10 dager over tida. Men helsesøster sa det var helt normal baby-hamskifte. De bytter hud, rett og slett. Nå er han 3-4 uker og all flassinga er borte. Og sååååå myk og fin hud! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå