Gå til innhold

Noen som ikke har hatt svangerskaps kvalme og venter jente?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

var litt kvalm sist og fikk en gutt, kjempkvalm denne gangen og om ul stemmer er det ei jente, men tror heller ikke på det.. det jeg tror er at om man har 2 forskjellige svangerskap så er det motsatt om man får det andre kjønnet.. altså er man kjempekvalm når man får gutt kan man kanskje være kjempefin form og få jente.. og motsatt, tror dette er fordi vi reagerer ulikt på jente og guttehormoner.. men dette er bare noejeg tror..

Annonse

Akkurat det der stoler jeg ingenting på:) Jeg har ei jente fra før, var kvalm EN kveld. Denne gangen aner jeg ikke hva jeg får, men var kvalm hele uke 6. Tror nok det er HELT forskjellig, akkurat som hvert svangerskap er forskjellig.

Eneste jeg stoler på ang. kjønn, er når jeg ser det klart og tydelig på ultralyd. Ikke ved måling av hjertelyd, symptomer eller andre spådommer :)

Forrige sv.skap var jeg så kvalm at jeg ble delvis sykemeldt de første ukene. Da ble det gutt. Denne gangen har jeg knapt vært kvalm og venter jente. Så jeg går i så fall mot myten.

Annonse

med første spydde jeg ørtiførti ganger i døgnet fra uke 8 til 23 før det dabbet av litt etter litt.. morgen, kveld, dag og opp om natta for å spy.. ut kom ei jente!

denne gang har jeg spydd fra uke 7 til 27 og kvalmen is stil going strong.. nå er det etter sigende en guttebaby i magen.. så her er det verre med gutten enn jenta.. men jeg har ikke helt tro på at det er gutt selv da, føler og kjennes ut som jente-svangerskap! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...