Gå til innhold

Vår merklige leieboar

Anbefalte innlegg

Jeg jobber uansett med schizofrene personer, og mennesker med sosial angst +++... De er utrolig sjelden farlige for andre, om det er noen de kan være en fare for, er det stort sett de selv.... Du virker noe fordomsfull, HI...?

Fortsetter under...

Å lordiloooord...

HI - vet du hva sosialangst er? Du skulle bare visst hvor mange mennesker i din vennekrets, blant dine kolleger og i din slekt som har en eller annen form for angst.

Man blir ikke rablende gal massemorder av å være asosial.

det er farlig å være så fordumsfull og kunnskapsløs som dere fremstår her. hun vil sikkert få det bedre med å leie hos noen som ikke går rundt og fabulerer om hennes liv.

et lite spørsmål bare, hvordan opptrer et menneske som går på antipsykotika og bruker mye av det?

Jeg har sosialangst og liker ofte ikke å ha blikkontakt og er ikke så veldig sosial av meg. Går i tillegg på antidepressiva.. fy meg... DA er jeg farlig da.. hihi...

Heldigvis så leier jeg ikke leilighet av dere!!!

Tror det her må bunne i noe mere fordommer... Hva slags nasjonalitet har du HI, og har leietaker en annen??

Ikke rart om leietaker blir stri/stiv i blikket når dere turer frem på den måten der, kontrollerer leiligheten hennes uten gyldig grunn. Fordomsfullt og latterlig. Det kommer ikke til å bli noe bedre med en annen leietaker, da er det andre ting dere kommer til å reagere på. Nei, skaff dere bolig uten utleie, tror det er det beste.

Inspeksjon?? Har dere inspeksjoner i leiligheten hennes? Når hun betaler for seg, jobber, er rolig og ikke plager dere så har dere inspeksjoner og vil få sagt henne opp fordi hun ikke er sosial med dere?? Hun har da ingen plikt til å være sosial med dere!!

Annonse

Herregud, det er jo ikke lett for en leieboer å si nei når dere kommer å spør om å få komme inn. Dere respekterer jo ikke hennes privatliv Jeg er dessuten mer bkymret for din mentale rekkevidde så mye feil du skriver. Hun er ikke shizofren, hun har sikkert noen personlige problemer hun strever med og kanskje får hjelp til La henne være, det virker som hun trenger det. Iallefall fra dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...