Gå til innhold

trenger sårt tips til barnevogn, hvor baby på 6 mnd sitter godt, og som er god å trille.. (samme som barnevogn-debatten)


*tuttemor t prins & prinsesse*

Anbefalte innlegg

Jeg er litt på utkikk etter ny barnevogn og lurer veldig på om noen har noe tips til vogn... Det jeg leter etter, er en vogn som barnet sitter fint i også den perioden dem går fra bag til sportsdelen. Syntes noen vogner ender opp med at barnet sitter som en "sekk" nede i bunnen, mens andre er veldig rett opp og ned i ryggen slik at det blir en tung belastning for den lille ryggen som enda ikke er heeelt stabil... håper noen har noen tips eller noen erfaringer med vogn som kan bidra til en god sittestilling til babyen:-D

Det er jo også selsagt at vognen må være god å trille:-D;)

finnes denne vogna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Emmaljunga city cross, og er super fornøyd med den. Er faktisk ingenting med den jeg irriterer meg over. Baggen er passe stor til de ikke gidder å ligge mer. Jenta mi på snart 9 mnd sitter veldig godt i sportsdelen, og har gjort det siden hun var 6-7 mnd gammel. Ryggen kan reguleres på mange hakk, så til å begyne med brukte vi de 3 nederste hakkene, slik at hun kom opp for å se, uten at hun satt for mye. Dette er også en veldig lett vogn sammenlignet med mange andre duo vogner, sammtidig som den er god og stabil og kjøre.

Anbefaler den veldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...