Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei=)

er nå 20 uker på vei og storkoser meg med tredje og siste barn i magen=)men hver kveld iser det nedover venstre rompeballe...eller kanskje i bekkenet??=)

med ising mener jeg at jeg får problemer med å reise meg opp fra sofaen da det gjør vondt, halter litt når jeg går og ligger jeg på sofaen får jeg problemer når jeg skal løfte beinet eller skifte stilling...

er dette begynnelse på bekkenløsning/låsning eller hva kan det være og eventuelt hvordan kan jeg forebygge?

Fortsetter under...

Gratulerer med 20 uker! :) Hadde bekkenløsning med første mann, begynte sånt rundt den tiden, slet innmari resten av svangerskapet. Denne gangen begynte det tidligere, rindt uke 17, men jeg gikk på to yoga timer nå - fantastisk resultat!!! Kjenner ingenting i bekkenet lenger, så jeg skal fortsette med det... sett at det er flere steder som tilbyr yoga for gravide, tror jeg melder meg på et sånt kurs når jeg ikke klarer vanig yoga lenger. Er i uke 20 jeg og..:)

jeg hadde bekkenplager tidlig forrige sv.

denne gang kjenner jeg ingenting:)

men jeg begynte likt som det du beskriver, men kan anbefale gravid trening:)

vi som er gravide i bhg der jeg jobber har fått tilbud om gravidtrening i arb tiden. dette blir legen av en fysioterapaut, og er helt fantastisk.

:)

Så bra <3 gutt2008 og jente2011 <3

Jeg jobber også i barnehage, er 13 uker på vei og har slitt med bekkenet i ett par uker allerede:-( Så utrolig bra at dere får gravidtrening på jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...